خانه / نمایش جزییات خبر

سردار باقرزاده/13 آبان امسال باید بیشترین تعداد پرچم آمریکا آتش زده شود

سردار باقرزاده/13 آبان امسال باید بیشترین تعداد پرچم آمریکا آتش زده شود
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدا متعلق به همه بوده و ستاره های هدایت هستند و دلبستگی به فرهنگ شهادت مختص بخش خاصی از جامعه نیست.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا به نقل از ایرنا، سردار سیدمحمد باقرزاده سه شنبه شب در آئین سومین سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شهید چمران اهواز در مسجد این دانشگاه افزود: شهدا پیروان انبیا بوده و همه می توانند زیر خیمه امام حسین(ع) که سرور و سالار شهیدان است بروند.
وی اضافه کرد: به دو نکته در یادواره شهدا باید توجه شود که تلاش برای معرفت به اهداف شهدا و نیز پیروی از اهداف آنهاست و یکی از موارد مسلم در مسیر حرکتی شهدا مساله امر به معروف و نهی از منکر است.
سردار باقرزاده گفت: مسیر سیدالشهدا (ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده و شاه بیت قیام عاشورا هم این است که در وصیت نامه امام حسین(ع) هم بر این مساله تاکید شده است.
وی با بیان این که تدفین شهدا در دانشگاه ها شرافت جامعه دانشگاهی و موجب افتخار ماست اظهار کرد: باید آن را قدر دانست و از این فرصت در چارچوب ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت استفاده کرد.
سردار باقرزاده افزود: اسلام دین 'به من چه' نیست و این که مقام معظم رهبری در سه ماه گذشته 70بار در ارتباط با نفوذ مطلب فرمودند به این معناست که گاهی نفوذ مقدمه هجمه می شود و اگر نفوذ صورت گیرد این تهاجم گسترده خواهد شد که در مسیر نفوذ منافقان جاده صاف کن دشمن هستند.
وی در عین حال با اشاره به شهدای مدافع حرم که از استان خوزستان در محافظت از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده اند گفت: خوزستان در تقدیم شهدای مدافع حرم پیشرو بوده و این به افتخار این استان اضافه شده که باید گفت این خطه شهر مدافعان حرم است.
سردار باقرزاده به 13 آبان هم اشاره کرد و گفت: 13 آبان امسال باید بیشترین تعداد پرچم آمریکا آتش زده شود تا دشمن بیش از این طمع نکند.
وی همچنین در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اگر داعش جرات داشت و قدرت پیدا می کرد اقدامی که با قبر حجربن عدی (ع) کرد با حرم سالار شهیدان(ع) و امام علی(ع) هم می کرد.
وی تاکید کرد کسانی که در راه پاسداری از حرمین شریفین به شهادت می رسند از ارزش های ناب اسلام محمدی (ص) دفاع می کنند.
سردار باقرزاده افزود: باید نسبت به اقدام های داعش و اهمیت کاری که مدافعان حرم در این مقطع زمانی انجام می دهند معرفت پیدا کنیم.
وی اضافه کرد: در نقاطی که این ها می جنگند از جبهه های اسلام است و باید حضور داشته باشیم که در غیر این صورت دشمن پیشروی خواهد کرد. باید با دستان بلند گلوی داعش را بفشاریم و آن را از بین ببریم. 
۶ آبان ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید