خانه / نمایش جزییات خبر

رونمایی از ضریح جدید شهدا در معراج شهدای مرکز +عکس

رونمایی از ضریح جدید شهدا در معراج شهدای مرکز +عکس
در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همزمان با مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی که در حلب سوریه به شهادت رسید، ضریح جدید شهدای گمنام در معراج شهدای مرکز رونمایی شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همزمان با مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی که در حلب سوریه به شهادت رسید، ضریح جدید شهدای گمنام در معراج شهدای مرکز رونمایی شد.
این ضریح در حسینیه شهدای معراج شهدای مرکز واقع در تهران، خیابان بهشت، کوچه معراج است که در بردارنده شش تابوت پیکر مطهر شهدای گمنامی است که در عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند و پیکر آن‌ها طی عملیات‌های تفحص شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف می‌شوند. حسینیه شهدا محل زیارت عموم مردم و هیئت‌های عزاداری در مناسبت‌های مختلف مذهبی است.
خانواده و بستگان سردار شهید حسین همدانی و پیکر این شهید والامقام مقاومت اسلامی اولین زائران ضریح جدید حسینیه شهدا بودند که روز گذشته شنبه 18 مهرماه 94 در معراج شهدا حضور یافتند.
تصاویر این ضریح جدید در ادامه می‌آید:

رونمایی از ضریح جدید شهدا در معراج شهدای مرکز 5   

رونمایی از ضریح جدید شهدا در معراج شهدای مرکز 3  

رونمایی از ضریح جدید شهدا در معراج شهدای مرکز 2  

رونمایی از ضریح جدید شهدا در معراج شهدای مرکز 1  

 

۲۱ مهر ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید