خانه / نمایش جزییات خبر

سکوت مرگبار سران اروپا و آمریکا در قبال حادثه منا نشانه هم پیمانی آن‌ها با آل سعود است

سکوت مرگبار سران اروپا و آمریکا در قبال حادثه منا نشانه هم پیمانی آن‌ها با آل سعود است
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی حادثه تلخ منا و سکوت مرگبار سران کشورهای اروپایی و آمریکایی و عدم محکوم کردن رژیم آل سعود گفت: این نشانه هم پیمانی و هم داستانی سران جنایتکار آل سعود با بعضی از دول اروپایی و مشخصا امریکاست.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگ دفاعی و حفظ ارزش‌های شهیدان و دفاع مقدس، در پی حادثه تلخ منا و سکوت مرگبار سران کشورهای اروپایی و آمریکایی و عدم محکوم کردن رژیم آل سعود گفت: اگر در طی مسابقات المپیک در یکی از کشورهای آسیایی یا آفریقایی و حتی در عربستان چنانچه تعداد قابل توجهی از ورزشکاران( به عدد حجاج مظلوم که در منا کشته شدند) از ورزشکاران غربی بر اثر سوء تدبیر و فقدان مدیریت لازم کشته می‌شدند،  آیا این سران اروپایی و آمریکا همین موضع را در مقابل مسئولان کشور میزبان اتخاد می‌کردند؟
وی افزود: آیا وقت آن نرسیده که جامعه بشری در رفع تبعیض حتی در مسئله حقوق انسانی به خود بیاید و در مورد این حادثه به طور جدی سران خودخواه و عنود و لجوج عربستاد سعودی را مورد محاکمه و پیگرد قرار دهد؟ این سوال را باید در سطح جوامع انسانی مطرح کرد که چگونه است که اگر یک مسلمان کشته شود از نظر آنان ارتباطی ندارد ولی چنانچه یک اروپایی و یک آمریکایی آسیب ببیند همه اعتراض‌ها بلند می‌شود؟
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به این تبعیض بزرگ در جوامع انسانی از جانب مقامات اروپایی و آمریکایی تصریح کرد: البته این نشانه هم پیمانی و هم داستانی سران جنایتکار آل سعود با بعضی از دول اروپایی و مشخصا امریکاست.
۵ مهر ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید