خانه / نمایش جزییات خبر

برنامه شب وداع و مسیر تشییع شهدای گمنام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

برنامه شب وداع و مسیر تشییع شهدای گمنام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل: همزمان با هفته دفاع مقدس و شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) این دانشگاه میزبان دو شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، دکتر "عسکر جانعلی زاده" با اعلام این خبر ، تصریح کرد: شهدا شمع‏هاى فروزانى هستند که با نثار هستى و وجود خود در محضر حق تعالى، پیروز شدند.

وی با بیان اینکه  بقای نظام و انقلاب مرهون حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس است؛ افزود: رسالت ما در برابر شهیدانی که هدف اصلی‌شان، اعتلای اسلام و انقلاب بود، تلاش در جهت تداوم این اهداف و حفظ شأن و جایگاه واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به این مطلب که مزار شهدای گمنام محل میثاق و تجدید بیعت با آرمان‌ها و اهداف شهداست، اظهار داشت: دانشجویان در دانشگاه  با شهدایی تجدید بیعت می‌کنند که با خون مقدس خود زمینه را برای امنیت، آسایش، تلاش، تحصیل و استقلال ما فراهم کردند و در آبادانی و اعتلای این نظام و کشور، از همه هستی خود گذشتند.

"جانعلی زاده" با بیان اینکه  این دو آلاله هشت سال دفاع مقدس در کنار مسجد دانشگاه به خاک سپرده خواهند شد؛ یادآور شد: دفن شهدا در کنار مسجد دانشگاه نقطه عطفی است برای اینکه همیشه این دو گوهر گرانبها یعنی شهدا و محراب را ناظر و شاهد اعمال و وظایفمان بدانیم.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مراسم  شب وداع با شهداء را ساعت 20 روز یکشنبه در مصلای دانشگاه برشمرد و گفت: مراسم تشیع پیکر دو شهید هشت سال دفاع مقدس نیز در ساعت هشت صبح روز دوشنبه 12 مهرماه جاری از مسجد گلشن بابل با طی مسیر از مکان امامزاده قاسم، میدان اوقاف به سمت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای تدفین و خاکسپاری خواهد بود.

وی همچنین از همه مردم ، مسئولین، دانشگاهیان، حوز های علمیه و غیره دعوت کرد که در  مراسم تشیع پیکر پاک این  شهید شرکت کنند.

 

۸ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید