خانه / نمایش جزییات خبر

شناسایی هویت دو دانشجوی شهید تازه تفحص شده

شناسایی هویت دو دانشجوی شهید تازه تفحص شده
پیکرهای مطهر شهیدان «حمید زرگوشی» و «لطفعلی مرادحاصلی» که در عملیات والفجر9 به شهادت رسیده‌اند، طی عملیات اخیر تیم تفحص، در کردستان عراق کشف شداند و بعد از گذشت 29 سال از شهادتشان به کشور بازگشتند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، هویت پیکر مطهر دو شهید تازه تفحص شده ایلامی شناسایی شد. پیکرهای مطهر شهیدان «حمید زرگوشی» و «لطفعلی مرادحاصلی» که در عملیات والفجر9 به شهادت رسیده‌اند، طی عملیات اخیر تیم تفحص، در کردستان عراق کشف شداند و بعد از گذشت 29 سال از شهادتشان به کشور بازگشتند.
شهید حمید زرگوشی

شهید حمید زرگوشی، فرزند ابراهیم، متولد سال 45 و اعزامی از استان کرمانشاه می باشد. این شهید بزرگوار در سال 65 به عنوان بسیجی اعزام و در عملیات والفجر 9 در کردستان عراق به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

زرگوشی

شهید لطفعلی مراد حاصلی

شهید لطفعلی مراد حاصلی، فرزند خانعلی، متولد سال 45 و اعزامی از استان کرمانشاه می باشد. این شهید بزرگوار در سال 65 به عنوان نیروی سپاه اعزام و در عملیات والفجر 9 در کردستان عراق به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

مراد حاصلی

لازم به ذکر است پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار روز شنبه 21 شهریور ماه سال جاری به استان ایلام انتقال می گردد و روز دوشنبه 23 شهریور ماه همزمان با شهادت امام محمد تقی(ع) تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

۱۵ شهریور ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید