خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر ۱۱ شهید خط شکن و غواص اصفهانی شناسایی گردید

پیکر مطهر ۱۱ شهید خط شکن و غواص اصفهانی شناسایی گردید
این شهدای گرانقدر از طریق پلاک هویت شناسایی گردیدند

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر پاک و مطهر ۱۱شهید متعلق به استان اصفهان شناسایی گردید.
این شهدای گرانقدر از طریق پلاک هویت شناسایی گردیدند. اسامی شهدای گرانقدر به شرح زیر می باشد:
شهید محمد قاراخانی، فرزند عبدالخلیل، متولد سال۴۶، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.

 

شهید ابوالفضل لسان، فرزند شهاب الدین ، متولد سال۴۲، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.

 

شهید حمید مسایلی، فرزند سیف الله، متولد سال۴۶، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات کربلای ۴ در منطقه عمومی ابوالخصیب به شهادت رسیدند.

شهید منوچهر خراط، فرزند رحمت الله، متولد سال۴۶، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.

شهید رسول رمضانی خاروانی، فرزند حسینعلی، متولد سال۴۹، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.

شهید حسین رفیعی ماری، فرزند عبدالله، متولد سال۴۷، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.

 

شهید محمد جواد زمانی ، فرزند صفرعلی، متولد سال۴۶، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.

 

شهید علیرضا جمشیدی خوزانی ، فرزند علی، متولد سال۴۶، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات کربلای ۴ در منطقه عمومی ابوالخصیب به شهادت رسیدند.

 

شهید زهیر ترکان، فرزند صفر، متولد سال۴۸، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.

شهید حمیدرضا صغیرا، فرزند عباسعلی، متولد سال۴۸، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.

شهید غلامرضا مظاهری طالخونچه، فرزند ناصر، متولد سال۴۵، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات رمضان در منطقه عملیاتی پاسگاه زید به شهادت رسیدند.

لازم به ذکر است ۲۸ اردیبهشت ماه پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دفاع مقدس، از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند. این شهدا با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف شدند. طبق اعلام سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر ۱۷۵ شهید از این ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده، جمعی از غواصان شهید عملیات کربلای۴ بودند که با دستان بسته در یک گور دسته‌جمعی منطقه ابوفلوس کشف شدند. پیکر مطهر این شهدا در ۲۶ خرداد ماه با استقبال بی‌نظیر مردم در تهران تشییع شد. این مراسم تشییع بیش از ۵ ساعت به طول انجامید. از یک ماه پیش تا کنون مراحل شناسایی هویت آنان در حال انجام است.
۱۳ اَمرداد ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اَمرداد ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید