خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع پیکر مطهر 76 شهید دفاع مقدس در رامشیر

تشییع پیکر مطهر 76 شهید دفاع مقدس در رامشیر
پیکر مطهر 76 شهید والامقام دفاع مقدس عصر دیروز با حضور باشکوه مردم شهید پرور در شهرستان رامشیر تشییع شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، پیکر مطهر 76 شهید والامقام دفاع مقدس عصر دیروز با حضور باشکوه مردم شهید پرور در شهرستان رامشیر تشییع شد. 
در این مراسم که مسئولان ، خانواده معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم قدرشناس از جمله جوانان حضور داشتند ، پیکر مطهر این حماسه سازان دلاور از میدان امام حسین تا مسجد امام خمینی رامشیر تشییع شد.
مسئول تفحص شهدای ایران در عراق گفت : این شهدای گرانقدر در منطقه عملیاتی فاو ، شلمچه ، مجنون ، شرق و غرب دجله و زبیدات در عراق و در عملیاتهای والفجر 8 ، خیبر ، محرم ، والفجر 1، بدر ، رمضان و کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند که پیکر مطهرشان در بیست و دومین مرحله تفحص برون مرزی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خاک عراق کشف شده است.
سرهنگ عشقی افزود:پیکر مطهر این شهدا پس از بدرقه مردم شهید پرور رامشیر و انتقال به پادگان شهید محمود وند اهواز برای انجام آزمایشات به تهران منتقل می شود.
مراسم شبی با شهدا نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء درکنار پیکر پاک این شهدا در مسجد امام خمینی برگزار گردید.
گفتنی است پیکر مطهر این شهدای گرانقدر با حضور مقامات لشکری و کشوری ، نیروهای مسلح ، خانواده شهدا و گروههای مختلف مردم از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی شدند.
۶ اَمرداد ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۶ اَمرداد ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید