خانه / نمایش جزییات خبر

انیمیشن 2500دقیقه ای غواصان شهید کلید خورد

انیمیشن 2500دقیقه ای غواصان شهید کلید خورد
ولید انیمیشن رئال سرو هشت با موضوع تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با محوریت غواصان شهید به همت دانشگاه صنعتی شریف ، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بخش خصوصی آغاز شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، دبیر علمی سمپوزیموم بین المللی انیمیشن بازی های رایانه‌ای ؛ دانش و تجارت جهانی عصر سه شنبه با اعلام این مطلب در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: پروژه سرو هشت یک انیمیشن رئال دوهزار و 500 دقیقه ای است که سرداران شهید و رزمندگان دفاع مقدس با چهره واقعی خود در آن ایفای نقش می کنند.
دکتر محمدصالح لباف زاده افزود: حدود دوهزار و 500 هنرمند کشورمان در تولید انیمیشن سرو هشت با ما همکاری داشته اند.
وی همچنین از تولید پروژه فاخر شاهنامه به سبک رئال انیمیشن با همکاری ایرانیان مقیم خارج از کشور و پروژه انیمشن یوز پارسی با هدف حمایت از صلح و دوستی و حمایت از محیط زیست با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.
وی در خصوص برنامه های ویژه سمپوزیوم بین المللی انیمیشن بازی های رایانه ای نیز گفت: این سمپوزیوم در روزهای 27 و 28 بهمن ماه امسال برگزار می شود که در حاشیه آن شاهد رونمایی از نخستین فن بازار بین المللی انیمیشن و بازی های رایانه ای خواهیم بود.
لباف زاده تاسیس نخستین ایده بازار انیمیشن و بازی های رایانه ای و افتتاح نخستین مرکز آموزش تخصصی آکادمیک انیمیشن ، بازی های رایانه ای و جلوه های ویژه بصری را از دیگر برنامه های این سمپوزیوم بین المللی عنوان کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف به فعالیت یک هزار و 500 شرکت دانش بنیان در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: صنعتی شریف در امر ارتباط با صنعت پیشتاز و صاحب تجربه در تبدیل علم به فناوری است و انتظار داریم این تجربیات در صنعت انیمیشن نیز مفید واقع شود.
۳۱ تیر ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید