خانه / نمایش جزییات خبر

احداث و رونمایی از یادمان شهدای گمنام دانشگاه‌های مازندران و لرستان

احداث و رونمایی از یادمان شهدای گمنام دانشگاه‌های مازندران و لرستان
یادمان شهدای گمنام دانشگاه‌های مازندران و لرستان احداث و بعد از تکمیل رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد احمد‌پور سرپرست دانشگاه مازندران با اعلام خبر احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه مازندران اظعهار داشت: با رایزنی‌های به عمل آمده با مقامات وزارت علوم، مسئولین ارشد استان و سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تا پایان مهر ماه، کلنگ بنای یادبود شهدای گمنام در پردیس دانشگاه به زمین زده می‌شود.
وی در ادامه همچنین از شروع عملیات ساخت و کلنگ‌زنی دو طرح خوابگاه خواهران و ساختمان دانشکده علوم اقتصادی و اداری تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد.
* پرده برداری از تندیس 6 دانشجوی شهید دانشگاه لرستان
بر اساس این گزارش، حسن زمانیان رئیس دانشگاه لرستان نیز از پرده‌برداری تندیس 6 دانشجوی شهید این دانشگاه پس از تکمیل یادمان شهدای گمنام خبر داد.
وی در نخستین جلسه شورای دانشگاه لرستان از تکمیل یادمان شهدای گمنام پس از پرده‌برداری از تندیس 6 دانشجوی شهید این دانشگاه خبر داد و گفت: آسایش و افتخار امروز ما ثمره خون شهیدانی است که در راه حفظ این آب و خاک از جان خود گذشتند.
رئیس دانشگاه لرستان بر ضرورت تبیین مرام و عقیده رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای دانشجویان تاکید کرد و افزود: مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشگاه‌ها فصل‌الخطاب است و پذیرش و اجرای مطالبات رهبر فرزانه انقلاب واجب عینی است.
بنابراین گزارش، مراسم گرامیداشت و تجلیل از مقام شامخ ایثارگران دانشگاه لرستان نیز در روز پنجشنبه 8 مهر در این دانشگاه برگزار خواهد شد .

تصویر مربوط به شهدای گمنام دانشگاه مازندران است.

۷ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید