خانه / نمایش جزییات خبر

شناسایی پیکر دو شهید از یک خانوداه شهید

شناسایی پیکر دو شهید از یک خانوداه شهید
مادر شهید اروجعلی در حالی پس از سالها با پیکر فرزند و داماد خود دیدار می کند که در سالهای جنگ همسر و برادر خود را نیز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
خبر کوتاه بود، پیکر یکی از شهدای بزرگوار که در عملیات اخیر تفحص در منطقه مجنون تفحص شده بود توسط پلاک هویتی احراز هویت شده و با نام "اروجعلی ابوالفضلی زنجانی" شناسایی شد. 
می بایست خبر 12 شهید دیگری را که در عملیات اخیر احراز هویت شده بودند تنظیم می کردیم اما در میان این 12 شهید بزرگوار نام دیگری هم بود که به خانواده ی " ابوالفضلی زنجانی" مربوط می شد، شهید "علی مقدم" هم رزم و همسر خواهر شهید اروجعلی که هم زمان با وی در عملیات خیبر در منطقه ی عملیاتی مجنون به درجه ی رفیع شهادت نائل آمده و چشم انتظاری  32 ساله ی این خانواده را مضاعف کرده بود. 
مادر شهید اروجعلی در حالی پس از سالها با پیکر فرزند و داماد خود دیدار می کند که در سالهای جنگ همسر و برادر خود را نیز تقدیم انقلاب  اسلامی ایران کرده است.
پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا،با تقدیم احترام و ارادت به خانواده شهیدان "ابوالفضلی زنجانی" و " مقدم" اطلاعات مربوط به این شهدای والا مقام را به شرح زیر اعلام می دارد: 
شهید علی مقدم، فرزند محمد حسین، متولد سال 41، اعزامی از استان زنجان، این شهید بزرگوار در سال 62 مفقود اعلام و پیکرایشان به تازگی در منطقه عملیاتی مجنون کشف گردید.

زنجانی

شهید اروجعلی ابوالفضلی زنجانی، فرزند سلیمان، متولد سال45، اعزامی از استان زنجان، این شهید معظم در سال 62 مفقود اعلام و پیکر ایشان به تازگی در منطقه عملیاتی مجنون کشف گردید.
زنجانی
​اخبار مرتبط


شناسایی پیکر شهید سید جمال احمدی از طریق پلاک هویت
پیکر مطهر 6 شهید دوران دفاع مقدس شناسایی گردید
شناسایی پیکر مطهر13 شهید دوران دفاع مقدس
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید