خانه / نمایش جزییات خبر

در حالی که زنان و کودکان یمنی در خاک و خون می غلطند تبریک به وزیر خارجه جدید آل سعود چه معنایی دارد؟!

در حالی که زنان و کودکان یمنی در خاک  و خون می غلطند تبریک به وزیر خارجه جدید آل سعود چه معنایی دارد؟!
آیا دستگاه دیپلماسی کشورمان در تشخیص عزت ، حکمت و مصلحت ناتوان است ؟
در حالی که زنان و کودکان یمنی در خاک  و خون می غلطند تبریک به وزیر خارجه جدید آل سعود چه معنایی دارد؟!
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردارسید محمد باقرزاده"فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح "با انتقاد از پیام تبریک وزیر امور خارجه کشورمان به وزیر امور خارجه جدید آل سعود اظهار داشت: آیا اگر یکی از عزیزان آقای ظریف در یمن بود و خدای ناکرده توسط آل سعود  به شهادت می رسید باز هم آقای ظریف به عنوان مصلحت و عرف دیپلماتیک چنین پیامی را صادر می کرد؟!
آیا دستگاه دیپلماسی کشورمان در تشخیص عزت، حکمت و مصلحت ناتوان است ؟ آیا مصالح انقلابی کشورمان و عزت ملی و حکمت های اداره دستگاه دیپلماسی کشورمان چنین اقتضاء می کند که برای جنایتکاران آل سعود پیام تبریک بفرستیم آن هم در شرایطی که مردم مظلوم یمن چشم امید به جمهوری اسلامی ایران دارند و هر روز و شب ده ها زن و کودک بیگناه و دیگر شهروندان یمنی در خاک و خون می غلطند.
وی با بیان اینکه من دیپلمات نیستم اما به عنوان یک پاسدار انقلاب اسلامی وظیفه دارم این نکته را به آقای ظریف یادآوری کنم که اگر می دانستم شما اصرار داشتید و می خواستید پیام تبریک برای وزیر جدید خارجه آل سعود ارسال کنید، به شما پیشنهادی می دادم؛ این پیام تبریک را همراه با پیکرهای سه شهید یمنی که اخیرا بر اثر شدت جراحات بمباران های آل سعود در بیمارستان های تهران به شهادت رسیده اند ارسال فرمائید. پیکرهایی که ما تا کنون طی دو مرحله اعزام با هواپیما نتوانستیم آنها را به وطنشان برگردانیم .
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور فرهنگ و ارزش های شهیدان، اظهار داشت: تبریک به وزیر امور خارجه جدید آل سعود آن هم در شرایطی که این رژیم در با تلاق یمن در حال غرق شدن هست و سقوط رژیم سفاک و کودک کش آل سعود مورد انتظار همه آزادی خواهان جهان است مرا به یاد دعوت نا بهنگام از رئیس جمهور رژیم کمونیستی رومانی انداخت که در شرایطی که انقلاب مردمی آن کشور در شرف پیروزی بود او را به تهران دعوت کرده بودند .
سردار باقرزاده در پایان پیشنهاد داد مردم انقلابی کشورمان به منظور تقویت جبهه مقاومت از جمله در یمن ، سوریه و عراق هزینه های عمره خود را به این امر اختصاص دهند.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید