خانه / نمایش جزییات خبر

سومین یادوراه شهدای گمنام استان آذربایجان غربی

سومین یادوراه شهدای گمنام استان آذربایجان غربی
در آستانه شهادت امام صادق(علیه السلام) سومین یادواره شهدای گمنام استان آذربایجان غربی، بعد از نماز مغرب و عشا، روز 5 شنبه، هشتم مهرماه در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، برگزار می شود.

مهدی حسینقلی پور رئیس ستاد بزرگداشت شهدای گمنام و دبیر سومین یادوراه شهدای گمنام استان آذربایجان غربی درباره برگزاری این یادواره گفت: در آستانه شهادت امام صادق(علیه السلام) سومین یادواره شهدای گمنام استان به منظور پاسداشت خون سرداران و فرماندهان شهید گمنام این استان و تکریم رشادت ها و دلاوری های فرماندهان رشید این خطه، بعد از نماز مغرب و عشا، روز 5 شنبه، هشتم مهرماه در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، با حضور مردم شهید پرور و انقلابی ارومیه و مسئولان و مدیران فرهنگی، سیاسی و نظامی این استان برگزار می شود.

به گزارش بولتن، رئیس ستاد بزرگداشت شهدای گمنام گفت: سخنران این دوره از یادواره حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری بوده و حاج محمود کریمی نیز پس از قرائت دعای شریف کمیل به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

وی افزود: این رخداد مهم فرهنگی برای سومین سال متوالی است که با مشارکت و همراهی تاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، سپاه شهدای استان، هیات رزمندگان استان، کنگره سرداران و 12000 شهید آذربایجان، اداه کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغا اسلامی، صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و ... با قرائت پیام مرجع تقلید جهان اسلام، آیت الله نوری همدانی(مدظله العالی) و دکتر محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، هشتم مهر ماه برگزاری خواهد شد.

گفتنی است، در سال های گذشته ستاد بزرگداشت شهدای گمنام در سطح ارومیه به معرفی شهدای گمنام و شهیدانی پرداخت که به مردم معرفی نشده بودند و هدف اصلی اینگونه مراسم ها و یادواره ها معرفی شهدایی است که در جنگ سمت فرمانده داشته ولی به دلیل تواضع خود مردم عادی از شخصیت و مقام آنها اطلاع ندارند که این اقدامات با استقبال بسیار اقشار مختلف مردم این استان مواجه شده است که این مسئله از خیل حضور مشتقان در دو یادواره سال گذشته کاملا نمایان است.

۵ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۸۹
ali
۱۳۸۹/۰۷/۰۷ Iran
5
0
0

منتظر حضور گرم مردم شهید پرور ارومیه هستیم. با آرزوی برگزاری مراسمی باشکوه.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید