خانه / نمایش جزییات خبر

اختصاص 365 میلیون تومان بودجه برای ساماندهی حرمهای شهدای گمنام بوشهر

اختصاص 365 میلیون تومان بودجه برای ساماندهی حرمهای شهدای گمنام بوشهر
مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از اختصاص 365 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام استان بوشهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد موحد صبح امروز در آیین رونمایی گلزار شهدای گمنام آب‌پخش با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 5 میلیارد ریال برای ساماندهی یادمان‌های شهدای استان اختصاص یافت، اظهار داشت: پیشرفت کار احداث یادمان شهدای استان در حال حاضر بیش از 85 درصد است و امیدواریم در دشتستان با همکاری فرماندار شهرستان تا دو ماه آینده شاهد رونمایی دیگر یادمان‌های شهرستان باشیم.
موحد در ادامه با اشاره به وجود 15 یادمان شهدای گمنام در سطح استان بوشهر از تخصیص اعتباری حدود 365 میلیون تومان در سال جاری برای ساماندهی آنها خبر داد و افزود: تدفین شهدا، امری پسندیده و همسو با ارزش‌های انقلاب و مکتب اسلامی برای کسانی است که راه مبارزه و تعالی را در پیچ و خم مبارزه گم نکنند.
وی کل اعتبار تخصیصی برای تکمیل و احداث بنای یادمان شهدای آب‌پخش را 850 میلیون ریال با ایجاد فضاهای جانبی عنوان کرد.
امام جمعه آب‌پخش نیز در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور ایثارگری‌ها، از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز مفتخریم که به هیچ یک از قدرت‌های دنیا وابسته نیستیم.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی تصریح کرد: همه جوانان و مسئولان خدمتگزار باید با جدیت و بصیرت هر چه بیشتر حافظ این نظام اسلامی باشند.
وی از برگزاری یادواره شهدای روحانی آب‌پخش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مسئولان امر توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند تا بتوانیم یاد شهدای روحانی را که سهم عمده‌ای در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب داشته‌اند زنده نگه داریم.
امام جمعه آب‌پخش شهیدان اسماعیلی و بنافی را از جمله شهدای روحانی آب‌پخش نام برد و ادامه داد: شهید اسماعیلی از چهره‌های فعال و خدمتگزاری بود که در دوران انقلاب و پس از آن خوش درخشید.
رضایی ساخت تندیس شهید اسماعیلی و نامگذاری میدان ورودی شهر آب‌پخش بنام این شهید را از جمله برنامه‌هایی دانست که با توجه بیشتر مسئولان و تخصیص اعتبار لازم اجرا می شود.
تصویر مربوط به حرم شهدای گمنام شهرستان آبپخش است.

۱ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید