خانه / نمایش جزییات خبر

دو گمنام کربلایی در رامسر میعادگاه عاشوراییان شدند

دو گمنام کربلایی در رامسر میعادگاه عاشوراییان شدند
همزمان با اربعین حسینی و تجمع عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) دو شهید گمنام دفاع مقدس بر روی دستان عزادار مردم شهرستان رامسر تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر به خاک سپرده شدند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مراسم تشییع این دو شهید گمنام کربلایی که سال ها بدن های مطهرشان خاک ره کربلا بوده، پس از پایان تجمع عظیم عاشوراییان رامسر برگزار شد و مردم قدرشناس این شهرستان علاوه بر مظلومی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر غربت شهدای گمنام ایران اسلامی به سینه و سر زدند.
مراسم تجمع عظیم عاشوراییان رامسر از صبح شنبه همزمان با اربعین حسینی در میدان امام خمینی (ره) این در حالی که پیکر مطهر دو شهید گمنام نیز حضور داشتند، آغاز شد و مداحان اهل البیت (ع) در این مراسم در رثای خون خدا حسین بن علی (ع) در این مراسم ناله های غم و اندوه و ماتم سر دادند.
در این مراسم که با حضور انبوه امت حسینی برگزار می شود، سردار سیدمحمد باقرزاده مسوول کمیته تفحص مفقودین و مسوولان شهرستان رامسر نیز حضور داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی امام جمعه رامسر در این مراسم حضور مردم در مراسم اربعین سال جاری نشان از تجدید پیمان آنان با انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: این حضور و این عشق و ارادت مردم نسبت به امام و مولای خویش نشان از بصیرت و آگاهی مردم دارد.
وی در ادامه با حضور میلیون ها انسان عاشق در کربلای معلی همزمان با اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: تصاویری در کربلا به نمایش گذاشته شد که همه نشان از قدرت و اقتدار عاشقان ثارالله (ع) و آمادگی آنان برای حراست از آرمان های سیدالشهدا (ع) دارد
۲۳ آذر ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید