خانه / نمایش جزییات خبر

نیرو های تکفیری می خواهند چهره اسلام را مخدوش کنند

نیرو های تکفیری می خواهند چهره اسلام را مخدوش کنند
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای تکفیری مانند داعش می خواهند چهره اسلام را مخدوش کنند و ما امروز با این جریان خائن روبرو هستیم.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در نخستین کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان غربی که دیروز(11آذر) در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه برگزار شد، به بیان گوشه ایی از نقشه های گروه های تکفیری و داعشی پرداخت و گفت: امروز پیام شهدای انقلاب ما به عراق رسیده و رزمندگان عراقی با تمام عزم خود در راستای آزادکردن شهرهایی که به محاصره تکفیری ها در آمده، اقدام می کنند.
وی افزود: از رزمندگان عراقی حمایت می کنیم تا جریان منفور تکفیری بیش از این مشکل برای اسلام ایجاد نکنند.
این مسئول با اشاره به تحریم های اخیر دشمنان و ایستادگی بی نظیر مردم ایران، تصریح کرد: این ملت بزرگ، اهل صبر و مقاومت برای اقامه حق هستند و ذره ای از اهداف خود عقب نمی نشینند.
وی اضافه کرد: دشمن امروز عملیات روانی خود را در سه مسیر تهدید، تطمیع و تحمیل انجام می دهد و با هر روشی می خواهد ملت ایران را از انقلاب اسلامی دور کند ولی از این غافل است که ملت ایران ملتی با بصیرت و با شعور انقلابی است و گول نمایش های دشمنان را نمی خورد.
باقر زاده، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش های اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز در تمام جبهه های جنگی که حق علیه باطل قیام کرده است، اندیشهای امام راحل و اهداف شهدای انقلاب سرمشق آنان است.
وی از انتقال پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس به آذربایجان غربی و تدفین این شهدا در دانشگاه ارومیه به عنوان نعمتی بزرگ برای دانشجویان یاد کرد و ادامه داد: این دو شهید گمنام از افراد لشکر 31 عاشورا هستند که بعد از 31 سال از جزیره مجنون بازگشته اند.
وی اضافه کرد: ملت ایران بعد از انقلاب با فرازهای بسیاری در جبهه های جنگ نرم و سرد روبه رو بودند و همواره پیروزی های خود را در دفتر سترگ انقلاب به ثبت رسانده اند و امروز این حضور جوانان در مراسم تشییع شهدا در واقع لبیکی دیگر است.
گفتنی است، آذربایجان غربی 84 شهید دانشجو را در دوران دفاع مقدس تقدیم دفاع از کیان نظام اسلامی کرده است.
 

 
۱۲ آذر ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید