خانه / نمایش جزییات خبر

نقش مادران شهدا در تربیت فرزندان خود تعیین کننده و راهبردی است

نقش مادران شهدا در تربیت فرزندان خود تعیین کننده و راهبردی است
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نقش تعیین کننده و راهبردی مادران شهدا در تربیت فرزندانی مانند شهیید بابایی نقش بسزایی بوده و دختران جوان باید از مادران شهدا الگو بگیرند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار سید محمد باقرزاده پیش از ظهر دیروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر مادر بزرگوار شهید بابایی که این مادر عزیز در امامزاده حسین(ع) به خاک سپرده شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) جمله بسیار رسا دارند که می‌فرمودند از دامن زن، مرد به معراج می‌رود.
وی افزود: شهدا و جانبازان انقلاب در دامن مادرانی شایسته پرورش یافتند که اینگونه با جان و دل از میهن و مردم خود دفاع و جان‌فشانی کردند و به مقامات معنوی والایی دست یافتند و برای کشور افتخارآفرینی کردند.
سردار باقرزاده با اشاره به مقامات معنوی شهدا و خانواده شهدا بیان کرد: مقامات معنوی با دارا بودن سه عنصر محقق می‌شود که این عناصر عبارتند از معرفت، حال و عمل که این سه ویژگی‌های تعیین کننده در شهدا و خانواده شهدا مشاهده می‌شود.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروی‌های مسلح تصریح کرد: مادر شهید بابایی نمونه بارز یک مادر نمونه و عفیف و ولایت‌مدار بود که توانست این‌چنین فرزندی تقدیم انقلاب و جامعه کند، این مادر نمونه باید الگوی تمام مادران و دختران که مادران فردای این جامعه هستند، باشد.
وی با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های شهید بابایی خاطرنشان کرد: شهید بابایی از همان زمان که در آمریکا دوره‌های خلبانی را می‌گذراند در مسیر سازندگی قدم برداشته و همه این ویژگی‌ها را در وهله اول از مادر و سپس از پدر خود به ارث برده بودند.
سردار باقرزاده گفت: نقش تعیین کننده و راهبردی مادران شهدا در تربیت فرزندانی مانند شهیید بابایی نقش بسزایی بوده و دختران جوان باید از مادران شهدا الگو بگیرند و در مسیر تحقق اهداف شهدا قدم برداشته و فرزندان موفقی برای خدمت به جامعه تربیت کنند.
وی خاطرنشان کرد: مانند همه مردم ولایت‌مدار قزوین و مسئولان و مدیران، من نیز وظیفه خود دانستم که در این مراسم شرکت کرده و مادر بزرگوار شهید بابایی را تکریم کنیم.
 

۲۸ آبان ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید