خانه / نمایش جزییات خبر

دانشجویان امیرکبیر به استقبال خانواده شهید گمنام می روند

دانشجویان امیرکبیر به استقبال خانواده شهید گمنام می روند
آیین استقبال از خانواده شهید گمنام دانشگاه امیرکبیر که به تازگی از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است، امروز (دوشنبه) در این دانشگاه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، این مراسم که نخستین دیدار خانواده شهید سلمانی کردآبادی از مزار شهید است و پدر، همسر و دو دختر شهید نیز حضور خواهند داشت، از ساعت 12 امروز31 شهریور ماه سال جاری (دوشنبه) همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه امیرکبیر آغاز شده و سپس در مزار شهدای گمنام دانشگاه ادامه می یابد.
سخنران این مراسم، حاج حسین یکتا از فرماندهان دوران دفاع مقدس است و سعید حدادیان نیز به مداحی می پردازد.
پس از احراز هویت شهید رضا سلمانی کرد آبادی از شهدای گمنام دانشگاه امیرکبیر دانشجویان این دانشگاه ستاد استقبال از خانواده شهید سلمانی با عنوان 'آوازه گمنامی' تشکیل دادند.
همچنین غرفه آوازه گمنامی در صحن دانشگاه امیرکبیر برپا شده و اقدام به برگزاری تئاتر خیابانی و پخش شربت وشیرینی در صحن دانشگاه کرده است.
همچنین صحن دانشگاه امیرکبیر با نمایشگاهی در محوطه غرفه و نوشتن دل نوشته دانشجویان مزین شده است.
شهید رضا سلمانی کردآبادی فرزند محمد، اعزامی از استان اصفهان بوده و در عملیات بیت المقدس در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
این شهید در سال ۸۷ همزمان با ایام ارتحال پیامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) به عنوان شهید گمنام در دانشگاه امیر کبیر تهران تشییع و به خاک سپرده شد.
 

 

۳۱ شهریور ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید