خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع 4 شهید گمنام دفاع مقدس در جنوبشرق استان تهران

تشییع 4 شهید گمنام دفاع مقدس در جنوبشرق استان تهران
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران از تشییع چهار شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) در این منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سرهنگ محمد کاشانی در گفتگویی با اشاره به انجام مداوم تفحص برای یافتن پیکر مطهر شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته تعداد دیگری از پیکرهای مطهر شهدای جنگ تحمیلی به میهن بازگشت و در روز شهادت امام جعفر صادق(ع)، رییس مکتب شیعه جعفری در چندین نقطه کشور تشییع می شود.
وی ادامه داد: جنوبشرق استان تهران این افتخار را دارد که در روز جمعه 31 مردادماه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) معطر به بوی شهیدان شود  مردم این دیار میزبان چهار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس باشند.
سرهنگ کاشانی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته و برنامه ریزی اعلام شده، پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در قیامدشت و دو شهید گمنام نیز در جوادآباد ورامین بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهید پرور این دو منطقه تشییع خواهد شد.
این مسئول عنوان کرد: این مراسم روز جمعه 31 مردادماه و همزمان با عزاداری شهادت رییس مذهب شیعه در این دو شهر برگزار می شود و مسئولان لشکری و استانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم حضور خواهند داشت.
کاشانی تأکید کرد: شهدای گمنام به دلیل ویژگی گمنام بودن، همواره در میان مردم از جایگاه و عظمت خاصی برخوردار هستند و همه والدین شهدا این ستارگان درخشان را مانند فرزندان خود می دانند به همین خاطر همواره مقبره شهدای گمنام میعادگاه عاشقان و ارادتمندان به مکتب سرخ خمینی است.
وی بیان داشت: رایزنی های لازم برای پوشش خبری این مراسم با رسانه های دیداری و نوشتاری صورت خواهد گرفت و عکاسان مختلف صحنه هایی از عشق و دلدادگی مردم به شهدا را ثبت و منتشر خواهند کرد.
 
۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید