خانه / نمایش جزییات خبر

معمولان پلدختر میزبان 2 شهید گمنام

معمولان پلدختر میزبان 2 شهید گمنام
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس لرستان گفت: معمولان پلدختر میزبان دو تن از شهدای گمنام است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، ناصر فرید در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به اینکه امام جمعه شهر معمولان شهرستان پلدختر طی سال‎های گذشته درخواست‎های زیادی مبنی برای تشییع شهدای گمنام در این شهرستان داشته است، روز جمعه جاری دو تن از این شهدای گلگون کفن میهن اسلامی ایران با عبور از روستاهای محور خرم‎آباد تا معمولان تشییع و به خاک سپرده می‎شوند.
وی عنوان داشت: امشب مراسم شبی با شهدا در کنار دو تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده ساعت 21 در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه خرم‎آباد برگزار می‎شود.
این مسئول یادآور شد: این شهدا عصر روز پنج شنبه به سمت شهر معمولان منتقل و مورد استقبال مردم روستاهای مسیر محور خرم‎آباد به معمولان مانند شوراب، چم‎مورت، قالبی، چم‎دیوان، ویسیان و ... قرار می‎گیرند، سپس پنج‎شنبه شبی با شهدا توسط سپاه ناحیه الغدیر معمولان برگزار می‎شود.
فرید ادامه داد: روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم استان لرستان به ویژه شهر معمولان این دو شهید در تپه شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می‎شوند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس لرستان گفت: این دو شهید 19 و 20 ساله هستند که در سال 65 در عملیات آفندی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
در ادامه وی از همه اقشار مختلف جامعه به ویژه مردم استان لرستان و شهر معمولان برای شرکت در این مراسم باشکوه و معنوی دعوت به عمل آورد و گفت: مردم با حضور در این مراسم به یک فیض الهی و معنوی دست پیدا می‎کنند.
۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید