خانه / نمایش جزییات خبر

خاکسپاری 2 شهید گمنام در نقنه

خاکسپاری 2 شهید گمنام در نقنه
فرماندار بروجن از خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر نقنه خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سید سیف‌الله فیاضی دیروز در گفت‌وگویی در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تشییع و خاکسپاری پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های این شهرستان برای استقبال از شهدای گمنام 30 مردادماه جاری در شهر سفیددشت آغاز می‌شود و تا روز 31 مردادماه این برنامه‌ها ادامه دارند.
فیاضی بیان داشت: استقبال از شهدا در شهر فرادنبه همراه با برگزاری دعای پر فیض کمیل 30 مردادماه ساعت 19 و مراسم وداع با شهدای گمنام 30 مردادماه ساعت 23 در محل تپه نورالشهداء(مزار شهدای گمنام) بروجن از جمله دیگر این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.
فرماندار بروجن گفت: قرائت دعای ندبه و تشییع شهدای گمنام همراه با قافله عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور هیئت‌های مذهبی و عموم مردم تا میدان امام حسین(ع) روز جمعه 31 مردادماه ساعت هفت صبح در محل گلزار شهدای بروجن و تشییع پیکر دو شهید گمنام و خاکسپاری در شهر نقنه روز جمعه ساعت 10 صبح در محل گلزار شهدای این شهر از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهرستان بروجن به مناسبت تشییع پیکر پاک این دو شهید گمنام است.
وی تصریح کرد: ما هرچه داریم از وجود پرخیر و برکت شهداست که با فداکاری و دلاورمردی‌های خود، آزادی امروز را برای ما به ارمغان آوردند و باید گفت که به‌حق این بهترین ره‌آورد است و باید یاد و خاطره آنان را برای همیشه در دل‌ها زنده نگه داریم.
 
۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید