خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان اصفهان تشییع می شوند

پیکر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان اصفهان تشییع می شوند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: پیکرهای مطهرهشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در زیباشهر مبارکه، دیزیچه مبارکه، گلشن دهاقان و درچه تشییع و به خاک سپرده می شوند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار مجتبی شیروانیان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: همه ما امنیت و آرامش امروز خود را مدیون شهدا و ایثارگری های آنها هستیم چرا که آنها از خود و خانواده هایشان گذشتند تا امنیت و آرامش را برای کشور تامین کنند.
وی از تشییع و به خاک سپرده شدن پیکر هشت شهید دوران دفاع مقدس در استان اصفهان خبر داد و افزود: پیکرهای مطهر این شهدا که در مناطق عملیاتی فاو و مجنون به شهادت رسیده اند، در زیباشهر مبارکه، دیزیچه مبارکه، گلشن دهاقان و درچه تشییع و به خاک سپرده می شوند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: پیکرهای مطهر شهدای گمنام "30 مرداد" در آستانه سالروز شهادت امام صادق(ع) در زیباشهر مبارکه، گلشن دهاقان و درچه، تشییع و به خاک سپرده می شود.
شیروانیان افزود: همچنین پیکر یک شهید گمنام نیز جمعه" 31 مرداد" همزمان با سالروز شهادت عالم آل محمد(ص) در دیزیچه مبارکه تشییع و به خاک سپرده می شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان افزود: عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان است.
وی گفت: شهدای ما تمام توان خود را برای دفاع از ارزش های اسلام و نظام بکار برده و جان خود را در این راه فدا کردند بنابراین همه ما باید آرمان های والای آنها را ادامه داده و نسل جوان به این باور برسند که برای امنیت و آسایش به دست آمده در کشور سرمایه گذاری شده است.
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید