خانه / نمایش جزییات خبر

شهدای گمنام پنج‌شنبه میهمان خطه دارالارشاد

شهدای گمنام پنج‌شنبه میهمان خطه دارالارشاد
در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) روز پنج‌شنبه اردبیلی‌ها میزبان شهدای گمنام هستند تا بار دیگر عطر شهادت و ایثار در دارالارشاد اردبیل مشام عاشقان را نوازش کند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان اردبیل در گفت‌و گویی در اردبیل اظهار کرد: شهدای گمنام روز پنج‌شنبه با شکوه تمام وارد فرودگاه اردبیل شده و بعد از استقبال رسمی پیکر مطهر آنها به دو امامزاده مشهور اردبیل امامزاده صالح و امامزاده سید صدرالدین منتقل می‌شود تا علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت در کنار پیکر مطهر این شهید والامقام به نجوا و عرض ارادت بپردازند و مراسم شبی با شهدا با برنامه‌های متنوع برگزار شود.
زکی‌الله خوشبخت ادامه داد: بعد از این مراسم قرار است روز جمعه نیز پیکر مطهر این شهدای گمنام در شهر سرعین و رضی تشییع و خاکسپاری شود که ساکنان سرعین میزبان دو شهید گمنام و ساکنان رضی پذیرای پیکر مطهر گمنام دو شهید هستند تا با شکوه تمام مراسم تشییع و خاکسپاری انجام شود.
وی با یادآوری اینکه در بیش از 10 منطقه استان اردبیل تاکنون پیکر مطهر شهدا تشییع و خاکسپاری شده است، افزود: امیدواریم با همت و تلاش مستمر بتوانیم عطر ایثار و شهادت و فرهنگ از خودگذشتگی را در جامعه خود ترویج کنیم تا نسل آینده بدانند که این سرزمین از چه سرمایه‌های معنوی و ارزشی در پاسداری و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی برخوردار بوده است.
نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدای نیروهای مسلح در استان اردبیل وجود شهدای گمنام را زمینه‌ساز یک حرکت موثر و تاثیرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: انتظار این است که این فرهنگ اصیل بیشتر از این در جامعه ترویج پیدا کرده و صیانت بخش آرمان‌های ارزشی نظام اسلامی باشد.
 
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید