خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان نیمروز تشییع می‌شود

پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان نیمروز تشییع می‌شود
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان نیمروز تشییع می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، حمزه دهقان دیروز در گفت‌وگویی در زاهدان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور روز جمعه هفته جاری مقارن با شهادت امام جعفرصادق (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان نیمروز تشییع می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان افزود: روز جمعه پیکر مطهر شهیدان گمنام در 22 استان کشور تشییع می‌شود که پیکر دو شهید در شهرستان نیمروز به خاک سپرده خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه تاکنون پیکر مطهر بیش از 50 شهید گمنام در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان تدفین شده است، ادامه داد: سربلندی و عزت و افتخار ایران اسلامی امروز مدیون خون همین شهدایی است که از خون خود گذشتند تا ما امروز در آرامش و آسایش باشیم.
وی گفت: پیکر مطهر این شهدای گمنام روز پنج‌شنبه از طریق پرواز تهران ـ زابل وارد استان شده و برای تدفین به شهرستان نیمروز منتقل می‌شود.
دهقان بیان کرد: برنامه‌های معنوی در سطح شهرستان نیمروز به این مناسبت برگزار خواهد شد که پس از برنامه‌ریزی دقیق، متعاقبا اعلام می‌شود.
 
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید