خانه / نمایش جزییات خبر

املش میزبان 2 شهید گمنام می‌شود

املش میزبان 2 شهید گمنام می‌شود
معاون فرماندار املش از برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید سرافراز گمنام هشت سال دفاع مقدس طی 29 مرداد ماه جاری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام،اسماعیل حسن‌زاده عصر دیروز در جلسه هم‌اندیشی و هم‌گرایی مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای گمنام این شهرستان اظهار کرد: هر چه داریم از شهداست و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت در جامعه و تداوم راه شهدا امری ضروری است.
وی از تدفین دو شهید سرافراز گمنام هشت سال دفاع مقدس در املش خبر داد و افزود: یکی از دو شهید بزرگوار 21 ساله و دیگری 24 ساله است که در عملیات خیبر فاو به شهادت رسیدند.
معاون فرماندار املش تصریح کرد: پیکر مطهر این شهدا در روز پنجشنبه 30 مرداد ماه همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در پارک گلستان املش به خاک سپرده می‌شوند.
وی  ادامه داد: مراسم وداع این شهدای گرانقدر در روز چهارشنبه 29 مرداد ماه جاری پس از نماز مغرب و عشا در مسجد گلزار شهدای املش برگزار می‌شود.
حسن‌زاده با بیان اینکه شهدا متعلق به تمام ملت است، خاطرنشان کرد: در هر شهری که شهدای گمنام دفن شده‌اند سبب خیر و برکت و افزایش معنویت در آن منطقه شده است.
وی یادآور شد: شهدا به تأسی از سالار شهیدان امام حسین (ع) برای دفاع از مملکت شجاعانه جنگیدند و حماسه آفریدند و به بالاترین مقام مرگ که شهادت است نایل شدند و نام و یاد پرافتخار خود را در تاریخ اندیشه‌ها به یادگار گذاشتند.
 

 

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید