خانه / نمایش جزییات خبر

سردار باقرزاده/ضریب خطر پذیری ارتش اسرائیل کاهش یافته است

سردار باقرزاده/ضریب خطر پذیری ارتش اسرائیل کاهش یافته است
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با استمرار جنگ به تدریج کفه معادله تلفات انسانی به لحاظ کیفی به نفع رزمندگان فلسطینی تغییر می‌کند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار سید محمد باقرزاده"فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح" به اسارت «شائول آرون» نظامی صهیونیستی در نبردهای نابرابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی با مردم مظلوم غزه، اشاره کرد و گفت: از آنجا که تاکنون ضریب خطرپذیری سربازان و نظامیان رژیم صهیونیستی در نبردهای نامتوازن همواره دادن یک کشته در برابر 10 شهید بوده است، با اضافه شدن اسیر به این معادله عملاً ضریب خطرپذیری نظامیان رژیم صهیونیستی کاهش یافته است که این امر حکايت از حاکم شدن ترس و دلهره در سربازان این رژیم و تلاش برای زنده ماندن در عرصه جنگ، نه جنگیدن و کشته شدن و یا جنگیدن برای پیروزی حکایت دارد. با استمرار جنگ به تدریج کفه معادله تلفات انسانی به لحاظ کیفی به نفع رزمندگان فلسطینی تغییر خواهد یافت.
وی افزود: احتمال خارج شدن اجساد سربازان و نظامیان رژیم صهیونیستی از دسترس آنان وجود دارد و چنانچه اجساد سربازان اسرائیلی در اختیار رزمندگان فلسطینی قرار گیرد، در معادلات مربوط به تبادل و آزادسازی اسرای فلسطینی برگ برنده دیگری به نیروهای مقاومت فلسطینی اضافه می‌شود. در حال حاضر وجود «شائول آرون» در دست رزمندگان فلسطینی برای آزادسازی تعداد قابل توجهی از اسرای فلسطینی ذخیره ارزشمندی است که می‌توان از آن برای بالا بردن قدرت چانه‌زنی در مقابل رژیم صهیونیستی استفاده کرد که البته رزمندگان فلسطینی به خوبی نسبت به اهمیت این مسئله واقف هستند و شور و نشاط و روحیه بالا در جبهه رزمندگان فلسطینی حکایت از شرایط دشوار رژیم صهیونیستی در روزهای آتی دارد.
۳۱ تیر ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید