خانه / نمایش جزییات خبر

آخرین ارزیابی از میزان تلفات صهیونیست‌ها در جنگ غزه

آخرین ارزیابی از میزان تلفات صهیونیست‌ها در جنگ غزه
کارشناس تلفات انسانی جنگ گفت: با توجه به اینکه از ساعت اولیه شروع جنگ، عموم مردم به پناهگاه‌ها هجوم برده‌اند به نظر می‌رسد عمده تلفات و زخمی‌ها از افراد نظامی، پلیس و همچنین کارکنان بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی است.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، سردار سیدمحمد باقرزاده کارشناس تلفات انسانی جنگ در گفت‌وگویی در خصوص ارزیابی از میزان تلفات صهیونیست‌ها در جنگ اخیر غزه، گفت: چنانچه آمار زخمی‌های اعلام شده از سوی رژیم صهیونیست‌ها را مبنای محاسبات قرار دهیم، باید اظهار داشت که تاکنون حداقل 60 نفر از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیده‌اند.
وی ادامه داد: البته با توجه به تردیدهای جدی که از آمار زخمی‌های اعلام شده وجود دارد، این آمار حداقل به نصف کاهش یافته است و با این احتساب تعداد تلفات انسانی صهیونیست‌ها باید دو برابر رقم فعلی یعنی 120 نفر تا این لحظه باشد.
این کارشناس تلفات انسانی جنگ بیان داشت: معمولاً در جنگ‌های رژیم صهیونیستی ضریب نسبت تلفات انسانی و مجروحین «یک» به 10 بوده است، بنابراین با قطعی شدن آمار دقیق زخمی‌ها به راحتی می‌توان میزان تلفات انسانی را در این جنگ ظالمانه صهیونیست‌ها کشف کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه از ساعت اولیه شروع جنگ، عموم مردم به پناهگاه‌ها هجوم برده‌اند به نظر می‌رسد عمده تلفات و زخمی‌ها از افراد نظامی، پلیس و همچنین کارکنان بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی است که ناگزیر در بیرون از پناهگاه‌ها حضور داشتند.
سردار باقرزاده خاطرنشان کرد: تاکنون رژیم صهیونیستی از اعلام تلفات انسانی جنگ خودداری کرده است و ما بر مبنای محاسبات خود به این آمار دست یافتیم.
۲۵ تیر ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید