خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدای گمنام در شهرک شهید محلاتی(ره) برگزار می‌شود

یادواره شهدای گمنام در شهرک شهید محلاتی(ره) برگزار می‌شود
در آستانه سی‌امین سالگرد آغاز دفاع‌مقدس یادواره شهدای گمنام با عنوان «صدای بهشت» 25 شهریورماه توسط بسیج مسجد الزهرا(س) شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، محسن شکرنابی، مدیر روابط عمومی شهرک شهید محلاتی(ره) با اعلام این خبر افزود: 31 شهریور سال 59 یادآور تجاوز آشکار رژیم بعثی عراق با حمایت چندین کشور به بیش از 12هزار کیلومتر از مرزهای ایران است.

وی هدف از برگزاری این یادواره را تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام راحل رحمه الله علیه، شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست و گفت: دین محوری و ولایت‌مداری از شاخصه‌های بارز شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس است. ترویج فرهنگ ایثار و آشنایی نوجوانان و جوانان با چهره‌های ماندگار سالهای دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ارزشمند ایثار و فداکاری به نسل‌های بعدی از دیگر اهداف یادواره شهدا می باشد.

شکرنابی ضمن دعوت از عموم مردم، به ویژه جوانان در این یادواره گفت: در این مراسم که پنجشنبه 25 شهریور بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا(س) شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود علاوه بر سخنرانی سعید تاجیک و مداحی مهدی سماواتی،برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز اجرا خواهد شد که نمایشگاه «یاران آسمانی»،«نقاشی کودکان» با موضوعات دفاع‌مقدس، بروشورهای تبلیغاتی حاوی «پیام حضرت امام خمینی(ره)»،«مقام معظم رهبری» و « وصیتنامه شهدا» از جمله آنها است.

۲۱ شهریور ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید