خانه / نمایش جزییات خبر

محمدجواد زمردیان در پی جمع‌آوری اطلاعات شهدای مفقودالاثر

محمدجواد زمردیان در پی جمع‌آوری اطلاعات شهدای مفقودالاثر
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان همدان گفت: تماشای حالات و احوال مادر شهید «ایرج خرم جاه» سبب شد تا در مسئولیت جدیدی که بر عهده گرفته‌ام نهایت تلاشم را برای خدمت به مادران چشم انتظار بکار بگیرم.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، محمدجواد زمردیان مدیرکل پیشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: طی حکمی از سوی سردار سید محمد باقرزاده به عنوان نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان همدان معرفی شده‌ام.
وی خاطرنشان کرد: در استان همدان 358 شهید گمنام داریم که والدین 122 نفر از آن‌ها در قید حیات هستند. از جمله کارهایی که در این راستا برای پایان چشم‌انتظاری والدین شهدا انجام داده‌ایم، جمع‌آوری نمونه «دی.ان.ای» آن‌ها می‌باشد تا در صورت تطبیق این نمونه‌ها با یکدیگر به خانواده هایشان اطلاع دهیم.
زمردیان درباره اهداف برنامه‌های خود بیان کرد: هماهنگی و جمع‌آوری اطلاعات شهدای مفقودالاثر، دعوت و هماهنگی از رزمندگان و فرماندهان برای اعزام به مناطق عملیاتی به منظور کاوش، ثبت نام، تحقیق، مصاحبه و معرفی رزمندگان داوطلب عملیات جستجوی مفقودین، جمع‌آوری درخواست‌ها برای محل تدفین شهدا، ایجاد هماهنگی میان سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام، حمایت، حفظ و بازسازی حرم شهدای گمنام و مشاوره و همکاری با هیئت امنا در راستای چگونگی نگهداری و بهره‌مند شدن از حرم شهدای گمنام از جمله برنامه‌ها و کارهایی هستند که در این زمینه باید انجام شوند.
۱ تیر ۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید