خانه / نمایش جزییات خبر

تکمیل حرم شهدای گمنام آب‌پخش امری ضروری است

تکمیل حرم شهدای گمنام آب‌پخش امری ضروری است
امام جمعه آب‌پخش گفت: این حرم هم‌اکنون به عنوان مکانی برای گردهمائی بسیجیان و هیئت‌های مذهبی و همچنین محلی برای برگزاری نشست‌های این گروه‌ها به کار گرفته می‌شود که جا دارد برای بهتر برگزار شدن این نشست‌ها‌ و مراسم‌ها شاهد تکمیل سریع‌تر این مکان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام خداداد رضائی امام جمعه شهرستان آبپخش بوشهر، شامگاه پنج‌شنبه در نشست هیئت‌امنای حرم مطهر شهدای گمنام آبپخش ضمن قدردانی از رشادت‌های شهدا اظهار داشت: شهدای دوران دفاع مقدس اغلب در سنین جوانی پیش از پایان دوران تحصیل خود به جبهه‌ها شتافته و رهبری نیروهای مردمی و بسیج را بر عهده گرفتند و به لطف خداوند ما را به پیروزی نهایی هم رساندند.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه آبپخش میزبانان بسیار خوبی برای این شهدا بوده‌اند و در هر مناسبتی برای ادای احترام به این شهدا در این حرم حاضر می‌شوند و مراسم‌های مذهبی خود را در این مکان برگزار می‌کنند.
وی تصریح کرد: این حرم هم‌اکنون به عنوان مکانی برای گردهمائی بسیجیان و هیئت‌های مذهبی و همچنین محلی برای برگزاری نشست‌های این گروه‌ها به کار گرفته می‌شود که جا دارد برای بهتر برگزار شدن این نشست‌ها‌ و مراسم‌ها شاهد تکمیل سریع‌تر این مکان باشیم.
مسئول هیئت‌امنای حرم شهدای گمنام آبپخش نیز در این نشست گفت: بنده به عنوان یک خادم در این حرم مشغول به فعالیت هستم و به این خدمت افتخار می‌کنم.
محمد رضائی‌منفرد ادامه داد: در این برهه از زمان وظیفه ما پاسداری از راه شهدا است و باید تمام تلاش خود را در راستای ادامه راه شهدا به کار گیریم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مرود شهدا افزود: همانگونه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست " و ما نیز باید در این راه قدم برداریم.
رضائی‌منفرد اطاعت‌پذیری شهدا را از ولی امر دوران دفاع مقدس، امام خمینی (ره) بی‌نظیر توصیف کرد و بیان داشت: شهدای دوران دفاع مقدس بر اساس اطاعت‌پذیری از فرامین حضرت امام راحل، لبیک‌گویان به سمت جبهه‌های نبرد حق بر ضد باطل شتافتند و بدون در نظر گرفتن اهداف مادی و چشم‌داشت‌های دنیوی بهترین سرمایه‌های خود که خون و جان بود را تقدیم راه انقلاب و نظام اسلامی ایران کردند.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به یاری خدا این حرم را در هفته دفاع مقدس به صورت کامل افتتاح کنیم.
این جلسه عصر پنج‌شنبه با حضور اعضای هیئت‌امنا، امام جمعه بخش آبپخش و جمعی از مردم آبپخش در محل حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب آبپخش برگزار شد.

۲۱ شهریور ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید