خانه / نمایش جزییات خبر

نصب المان شهدای گمنام مجموعه فرهنگی دانشگاه در 45 روز آینده

نصب المان شهدای گمنام مجموعه فرهنگی دانشگاه در 45 روز آینده
مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از نصب المان شهدای گمنام مجموعه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در 45 روز آینده خبر داد و گفت: به فضل الهی این طرح را در آینده نزدیک نهایی و کلنگ‌زنی آن را به زودی زود خواهیم داشت.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، به مناسبت سالگرد تدفین شهدای گمنام شهدای دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه یادمانی از شهدا را در این مجموعه برگزار کردیم و البته هر ساله در روز تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌ای جهت سالگرد این عزیزان داشته‌ایم.
 
وی در پاسخ به اینکه برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بزرگداشت شهدای گمنام در طول سال به چه نحوه می باشد بیان داشت: هر ساله برنامه‌ بسیار خوبی در سالروز تدفین شهدای گمنام که در سال 87 در این مکان دفن شدند برگزار و از دانشجویان، کارمندان، اساتید، پرسنل و مردم مهربان منطقه قاسم‌آباد جهت حضور در این برنامه دعوت می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: در سال گذشته هر پنج شنبه یک ساعت مانده به غروب آفتاب درب دانشگاه را جهت زیارت قبور شهدای گمنام برای مردم عزیز قاسم‌آباد باز می‌کردیم و مسئولین فرهنگی دانشکده‌ها براساس حرف الفبا مراسم مخصوص هر پنج‌شنبه را اجرا می‌کردند.
 
رسولی با بیان اینکه در حال حاضر با تعطیلی پنج‌شنبه‌های دانشگاه روبه‌رو شده‌ایم گفت: براساس برنامه‌ریزی و تصمیم جدیدی که با دوستان گرفته‌ایم در سال جدید این برنامه را در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه یک ساعت مانده به غروب آفتاب برگزار خواهیم کرد البته در کنار این برنامه‌ها برنامه‌ها‌ی فرهنگی دیگری نیز خواهیم داشت.
 
مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، در پاسخ به اینکه چه میزان دانشجویان این دانشگاه با شهدا ارتباط برقرار کرده‌اند گفت: در سال 87 در حالی که مراسم تدفین شهدای گمنام را برگزار می‌کردیم با سیل جمعیت از دانشجویان و اساتید گرفته تا مردم عادی روبه‌رو بودیم و این نشان می‌دهد که نسل سوم با تیپ و ظاهری که باشند نسبت به شهدا ارادت خاصی دارند.
 
وی در پایان در پاسخ به اینکه المان مخصوص شهدای گمنام در مجموعه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در چه زمان نصب خواهد شد گفت: از میان 150 طرح که براساس فراخوان ما در سراسر کشور از سوی دانشجویان به دست ما رسیده است پنج طرح برگزیده را انتخاب و یک طرح نهایی را پذیرفتیم.
 
رسولی در پایان گفت: برای نصب طرح پیشنهادی اشکالاتی از سوی متخصصان و معماران شهرداری وارد آمد که با توجه به حساسیت معنوی بودن محیط مجموعه فرهنگی و اهمیت کار برای شهدا تصمیم گرفتیم تا کلنگ‌زنی نصب المان در این مجموعه را تا 45 روز دیگر عقب انداخته و این امر به زودی زود اجرایی خواهد شد.
۱۹ بهمن ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید