خانه / نمایش جزییات خبر

واگذاری 5 هزار مترمربع زمین برای گلزار شهدای گمنام

واگذاری 5 هزار مترمربع زمین برای گلزار شهدای گمنام
رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران از واگذاری 5 هزار مترمربع زمین برای گلزار شهدای گمنام در این شهرستان خبر داد.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، محمدرضا اورک‌بختیاری شامگاه پنج‌شنبه در جلسه ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان کامیاران اظهار داشت: تکریم شهدای گرامی وظیفه تک‌تک دستگاه‌های دولتی است لذا انتظار کشیدن برای انجام برخی کارها از سوی سایر ادارات معنایی ندارد.
به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران، هر دستگاه و اداره‌ای باید خود را متولی شهدا بداند و اقدامات مناسبی را در حیطه وظایفش انجام دهد.
وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که ابتدای سال جاری با حضور نمایندگانی از تهران مبنی بر تعیین مکانی مناسب برای دفن پیکر مطهر شهدای گمنام تشکیل شد، وعده اختصاص 2 میلیارد تومان برای ساماندهی این پروژه داده شد.
این مسئول با اعلام اینکه قرار شد 28 هکتار زمین برای این موضوع مشخص شود که اداره راه و شهرسازی در راستای پیشبرد این مهم هزار و 700 متر جاده احداث کرده و بیش از 12 هزار مترمربع خاکبرداری انجام داده است.
اورک‌بختیاری خاطرنشان کرد: اگر چه ماشین‌آلات مناسبی در اختیار نداشتیم، اما فعالیت‌های خوبی برای تحقق ساماندهی گلزار شهدای گمنام توسط راه و شهرسازی انجام شده است.
وی یادآور شد: هر چند ادارات ذی‌ربط در شهرستان برای این موضوع همکاری لازم نداشته‌اند، اما راه و شهرسازی علاوه بر واگذاری 5 هزار مترمربع زمین، بالغ بر 60 میلیون تومان هم هزینه کارهای انجام شده را پرداخت کرده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کامیاران متذکر شد: این طرح برای این شهرستان بابرکت است و این اداره همچنان آماده ارائه هر گونه خدمات برای اتمام این پروژه است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: باید نقشه جامعی برای این پروژه تدوین شود تا تمامی کارها و برنامه‌های مربوط به این طرح در کمترین زمان ممکن به مرحله بهره‌برداری برسد.
۵ بهمن ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید