خانه / نمایش جزییات خبر

تشکیل هیئت امنای حرم شهدای گمنام تویسرکان

تشکیل هیئت امنای حرم شهدای گمنام تویسرکان
فرماندار تویسرکان از تشکیل هیئت امنای حرم شهدای گمنام تپه نورالشهدای تویسرکان خبر داد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی مفقودین و شهدای گمنام، حسین‌علی شرکائی عصر دیروز در جلسه کارگروه شهدای گمنام تویسرکان با بیان اینکه همه مدیون شهدا هستیم، افزود: امروز اگر ایران اسلامی بر اوج قله‌های اقتدار و پیشرفت ایستاده به برکت خون شهدا است که جان خود را در راه اسلام و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند.
وی ادامه داد: دفاع مقدس نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران است و برگرفته از قیام خونین نهضت عاشورای حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است.
فرماندار شهرستان تویسرکان افزود: مردم ولایی تویسرکان 755 شهید و تعداد زیادی جانباز و ایثار و آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
وی با اشاره به مزار دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان، خاطرنشان کرد: پنج شهید گمنام با حضور خیل عظیمی از مردم شهیدپرور تویسرکان تشییع و در تپه نورالشهدا دفن شدند که امروز مأمن آرامشی برای این مردم به ویژه جوانان شده است.
شرکائی در بخش دیگر از سخنانش از تشکیل هیئت امنای حرم شهدای گمنام تپه نورالشهدای تویسرکان اشاره کرد و تصریح کرد: همه امور حرم شهدای گمنام براساس طرح انجام شود.
وی با اشاره به اینکه طرح ایجاد حرم شهدای گمنام تپه نورالشهدا در دو فاز طراحی شده است، یادآور شد: فاز نخست طرح انجام و فاز 2 نیز به زودی تکمیل خواهد شد.
فرماندار شهرستان تویسرکان تأکید کرد: در راستای هر چه سریع‌تر ساماندهی و احداث حرم شهدای گمنام شهدای تپه نورالشهدا همه باید با جدیت بیشتر تلاش کنیم.
وی بر مشارکت طیف گسترده از مردم در این امر تاکید کرد و افزود: با وحدت و همکاری همه جانبه می‌توان کارهای بسیار بزرگی انجام داد، پس می‌طلبد به این منظور عموم علاقه‌مندان وارد شوند.
۲ بهمن ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید