خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در اصفهان

تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در اصفهان
در ایام سوگواری شهادت نبی اکرم(ص)، امام حسین (ع) وامام رضا(ع) اصفهان میزبان پیکر مطهر 2شهید گمنام دوران مقدس می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی مفقودین و شهدای گمنام  به نقل از مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، در ایام سوگواری شهادت نبی اکرم(ص)، امام حسین (ع) و امام رضا(ع) اصفهان میزبان پیکر مطهر 2شهید گمنام دوران مقدس می باشد.
سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان بابیان این نکته که ورود این شهدا در سالروز حماسه 9دی در اصفهان یاد آور تمام تلاشها  و جان فشانی هایی است که این ملت شریف در تشکیل و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند،خاطر نشان کرد؛ پیوند قلب های ما با ولایت یک جذبه عقلانی بوده و از اصول مکتب و مبانی اسلام نشات می گیرد و این مسئله از یک طرف حقانیت راه و مسیر الهی این انقلاب را خاطر نشان کرده و از طرفی هم بار مسئولیت ما را نسبت به این مقدسات وحفظ آرمان های شهدا بیشتر می کند.
سردار شیروانیان با اشاره به این که در حال حاضر استان اصفهان افتخار این را دارد که در حدود 90 نقطه، شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در آنجا به خاک سپرده شده اند،گفت: با توجه به بررسی و تصویب کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، مقرر شد این 2 شهید گرانقدر درشهر «رزوه» ازتوابع شهرستان چادگان  پس از تشییع به خاک سپرده شوند.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان ضمن تقدیر از تلاشهای به عمل آمده مسئولین شهرستان چادگان و شهر رزوه افزود: باتوجه به هماهنگی های لازم، مراسم مختلف تشییع و وداع باشهدا درسطح شهرستان چادگان برگزار می گردد. وانشاءلله پیکر مطهر این 2شهید عظیم الشان روز پنج شنبه 12/10/92 مقارن با سالروز شهادت امام رضا(ع) پس از تشییع به خاک سپرده می شوند.
سردار شیروانیان در انتها یاد آور شد که از جمله رسالت های مردم ومسئولین شهید پرور شهر رزوه بعد از تدفین این دو شهید عزیز در شهرشان، تسریع در ساخت یادمان شهدا خواهد بود تا به بهترین وجه  از شهدا میزبانی نمایند.       
 

۱۱ دی ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید