خانه / نمایش جزییات خبر

اردبیل میزبان شهدای گمنام است

اردبیل میزبان شهدای گمنام است
در آستانه 28 صفر و روزهای غمبار حزن و اندوه آل الله، اردبیل میزبان شهدای گمنام و بی‌نام و نشانی است که نامشان در دل‌ها و یادشان در قلب‌ها همیشگی و جاودانه است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، عصر دیروز و براساس اعلام سازمان‌های متولی حوزه ایثار و شهادت و جهاد در روزهای آینده اجساد مبارک این شهدای گمنام وارد اردبیل شده و تشییع آنها در اردبیل و کوثر آغاز می‌شود.
این دو کبوتر حریم عشق و سرمستی که سال‌ها از وطن دور بودند بعد از سال‌ها غربت به زادگاهشان بر می‌گردند تا در بین عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت و عزاداران نبی مکرم اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در میان دستان پرشکوه مردم تشییع شده و به خاک سپرده شوند.
مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام همزمان با روز شهادت امام رضا (ع) در اردبیل و شهرستان کوثر برگزار می‌شود که تمهیدات لازم برای استقبال، مسیرهای تعیین شده برای حرکت شهدای گمنام به سمت گلزار شهدا و تدفین و تشییع در آرامگاه شهدای گمنام انجام می‌شود.
فرماندار شهرستان کوثر در جلسه هماهنگی میزبانی از این شهدای گمنام گفت: قرار است شهید گمنام روز پنجشنبه در این شهرستان تشییع شود که از اهالی حسینی و ولایتمدار شهرستان کوثر انتظار داریم در این مراسم حاضر شوند.
علیرضا حسینی افزود: شهدای گمنام بعد از تشییع با شکوه در مکانی مناسب که برای آنها تدارک دیده شده به خاک سپرده شده و آیین گرامیداشت این شهدا نیز روز جمعه در شهرستان کوثر برگزار می‌شود.
۹ دی ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید