خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام عسلویه

برگزاری نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام عسلویه
نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام عسلویه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی مفقودین و شهدای گمنام ، جمعه‌شب در آیینی با حضور مردم و مسئولان عسلویه نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام عسلویه در فضایی معنوی و باشکوه برگزار شد.
جانشین سپاه شهرستان عسلویه در این آیین اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه همه ماست و امیدواریم با عمل به آرمان شهدا رهروان شایسته‌ای برای آن عزیزان در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی جامعه باشیم.
محمد اسلامی‌نژاد افزود: شهدا انسان‌های برگزیده الهی هستند و اندیشه و کردار آنها الگویی برای تمام انسان‌های آزاده خواهد بود.
وی یادآور شد: وظیفه همه ما حراست از ارزش‌های نظام و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب است و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی‌، راه امام‌(ره‌) و شهدا، ثابت قدم و استوار خواهیم ماند.
این مسئول خاطرنشان کرد: شهدا با استقبال از شهادت درس بزرگی به بشریت دادند و آن درس، درس آزادگی است، درسی که تمامی نسل‌ها باید آن را سرلوحه خود قرار دهند.
وی افزود: شهدا چشمشان به تمامی احوالات ظاهری و باطنی دنیا باز شده و این بزرگترین سعادت و نعمتی است که از سوی خداوند به عنوان پاداش به شهدا اهدا شده است.
اسلامی‌نژاد با اشاره به ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری شهدا گفت: شهدا بهترین مسیر را انتخاب کرده‌اند و بهترین مسیر را برای ما نیز مشخص کرده‌اند؛ آنها با انتخاب مسیر ولایت توانسته‌اند به کلید سعادت دست پیدا کنند و در بهشت خصوصی خداوند سکنی گزینند.
وی بیان کرد: مردم عسلویه امروز در مراسم سالگرد شهدای گمنام نشان دادند که همواره در راستای دفاع از ارزش‌ها و معنویات پیشتاز هستند و همه مردم اعم از شیعه و سنی این مهم را به اثبات رساندند.
در این مراسم که با حضور باشکوه مردم اعم از شیعه و سنی برگزار شد، حضور مسئولان شرکت‌های پارس جنوبی کم‌رنگ بود.
۳۰ آذر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید