خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری سالگرد شهدای گمنام باشت همزمان با اربعین حسینی

برگزاری سالگرد شهدای گمنام باشت همزمان با اربعین حسینی
امام جمعه باشت از برگزاری سالگرد شهدای گمنام باشت همزمان با اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام،  حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی عصر دیروز در گفت و گویی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سالگرد دو شهید گمنام شهرستان باشت که در حقیقت مایه خیرات و برکات فراوانی در طی یکسال گذشته برای این شهرستان بوده‌اند مراسم باشکوه و متناسب با ارزش‌های شهدا در باشت برگزار می‌شود.
امام جمعه باشت با بیان این‌که سالروز دفن شهدای گمنام باشت همزمان با اربعین حسینی در محل گلزار شهدای گمنام و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و عموم افراد دین‌مدار باشت برگزار می‌شود، افزود: شهدا مفاخر جمهوری اسلامی ایران هستند و برگزاری یادواره‌های گرامیداشت آنان قدمی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و حفظ آرمان‌های شهدا در میان افراد به خصوص نسل‌های جوان بوده و لازم است که در این راستا وقت و هزینه‌ صرف کرد.
وی تصریح کرد: این مراسم با همت بنیاد شهید شهرستان باشت و تعامل سایر ادارات و نهادها انجام می‌شود و در این راستا در جلسه شورای فرهنگ عمومی برنامه‌ریزی خوبی شده تا ضمن اطلاع‌رسانی عمومی جهت حضور در مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام که همزمان با روز اربعین انجام می‌شود به بهترین شکل ممکن و باشکوه برگزار شود.
عبودی ادامه داد: با توجه به مقام شامخ شهدا و جایگاه ارزشی والای آنان در نظام تصمیم بر این است که از سخنران کشوری و مداحان برجسته استانی استفاده شود.
به گفته وی، تبلیغات لازم از چند روز قبل از مراسم به صورت نصب بنرهای در سراسر شهر و ارسال پیام انجام می‌شود.
۲۴ آذر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید