خانه / نمایش جزییات خبر

توافق با نوری مالکی برای تقویت عملیات تفحص در خاک عراق

توافق با نوری مالکی برای تقویت عملیات تفحص در خاک عراق
فرمانده جستجوی مفقودین گفت: نوری مالکی ضمن استقبال، قول مساعد برای همکاری و کمک بیشتر داد؛ امیداواریم شاهد تحول بیشتری در حوزه جستجوی پیکرهای شهدا در خاک عراق باشیم.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار سیدمحمد باقرزاده در جمع خبرنگاران در خصوص روند تفحص در خاک عراق، اظهار داشت: در سفر آقای نوری مالکی به تهران، موضوع تقویت عملیات تفحص در خاک عراق از سوی مقامات ایرانی از جمله آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، آقای شمخانی و امیر عبداللهیان مورد تأکید قرار گرفت.
وی ادامه داد: نوری مالکی ضمن استقبال، قول مساعد برای همکاری و کمک بیشتر داد؛ امیدواریم شاهد تحول بیشتری در حوزه جستجوی پیکرهای شهدا در خاک عراق باشیم.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین بیان داشت: الحمدلله کار تفحص رو به جلو است؛ وزارتخانه‌های حقوق انسان، دفاع، امور خارجه، امور کشور و وزارت نفت عراق به صورت مستقیم با کار ما در ارتباط هستند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از عاشورا موفق شدیم به صورت پیوسته در مجنون حضور پیدا کنیم و همزمان در دو محور فاو و مجنون فعالیت‌ها ادامه دارد؛ امیدواریم که این نقاط تفحص به نقاط جدیدتری که مورد علاقه و توجه ما است، توسعه یابد.
۲۳ آذر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید