خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع پیکرهای مطهر ۵۰ شهید دفاع مقدس در ماه صفر

تشییع پیکرهای مطهر ۵۰ شهید دفاع مقدس در ماه صفر
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین گفت: پیکرهای طیبه ۵۰ شهید دفاع مقدس در ایام اربعین حسینی، سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در تهران و شهرستان‌ها تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار سیدمحمد باقرزاده در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیکرهای طیبه 50 شهید دفاع مقدس که در عملیات برون‌مرزی و درون‌مرزی کشف شده‌ است، در ایام اربعین حسینی، 28 صفر که مصادف با رحلت رسول اکرم و امام حسن مجتبی(ع) است، همچنین شهادت امام رضا(ع) در 29 صفر در تهران و شهرستان‌هایی که بعداً مشخص می‌شود تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
وی ادامه داد: در بین پیکرهای مطهر این شهدا، 8 شهید برای نخستین‌بار در منطقه 8 تهران با همت شهرداری این منطقه در سالروز شهادت امام هشتم(ع) در پارک فدک تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین یادآور شد: با توجه به طرح‌های انجام شده، از این پس شهرداری منطقه 8 و همان منطقه نارمک مسمی به نام امام هشتم شده است و این منطقه کانون تمام فعالیت‌های فرهنگی و عمیق در حوزه فرهنگ رضوی می‌شود؛ تلاش بر این است که مردم منطقه 8 طوری برنامه‌ریزی کنند که بیشترین قرابت را به امام هشتم داشته باشند و آنهایی که امکان رفتن به مشهد مقدس را ندارند، در این منطقه ارتباط دلی را با ثامن‌الائمه(ع) برقرار کنند.
۱۹ آذر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید