خانه / نمایش جزییات خبر

ارج نهادن به مقام شهدا با برگزاری یادواره شهدای گمنام

ارج نهادن به مقام شهدا با برگزاری یادواره شهدای گمنام
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم گفت: یادواره شهدای گمنام برای ارج نهادن به مقام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی مفقودین و شهدای گمنام ، عبدالحمید وکیلی عصر دیروز در سومین یادواره شهدای گمنام استان قم که در سالن شهید خزعلی آرامستان بهشت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: آرامش و عزت امروز ما به برکت خون شهدا حاصل شده است.
وی افزود: برای ارج نهادن به گوشه‌ای از رشادت‌های شهدا برای سومین سال پیاپی و با همکاری سازمان بسیج کارگری یادواره شهدای گمنام را در قم برگزار می‌کنیم.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره، خاطرنشان کرد: به یقین خداوند اجر این دست‌اندرکاران و همه کسانی که در این یادواره شرکت کرده‌اند را خواهد داد و امیدواریم شهدا نیز شفیع ما در نزد پروردگار عالم باشند.
وکیلی در پایان بیان داشت: جانفشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا سبب شده امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم و امروز لازم است به وسیله چنین یادواره‌های هرچند کوچک در مقابل عظمت کار آنها، مقام و منزلتشان را پاس بداریم و از آنها تشکر کنیم.
۱۶ آذر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید