خانه / نمایش جزییات خبر

دومین سالگرد تدفین شهید گمنام در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود

دومین سالگرد تدفین شهید گمنام در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از برگزاری مراسم دومین سالگرد تدفین شهید گمنام در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی مفقودین و شهدای گمنام ، محمد عبدالحسینی در گفت‌‌وگویی در یاسوج،  در حاشیه مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهید گمنام گفت: 12 آذر ماه دومین سالگرد تدفین شهید گمنام در دانشگاه یاسوج است و به همین خاطر و به جهت تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، مراسم دومین سالگرد تدفین شهید گمنام در دانشگاه برگزار می شود.
وی افزود: این مراسم امشب و با حضور دانشجویان و دانشگاهیان با دعوت از مادر شهدا، فرزندان شهدا و جانبازان در دانشگاه یاسوج برگزار می شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به برنامه های دومین سالگرد شهید گمنام گفت: بیان خاطرات مادر یکی از شهدا، درد دل یکی از فرزندان شهدا، مداحی و سخنرانی فرمانده سپاه فتح استان از جمله برنامه های این مراسم است.
عبدالحسینی تصریح کرد: در چهار دانشکده دانشگاه، چهار میز و صندوق قرار می دهیم که دانشجویان به صورت نامه به درد دل با شهدا بپردازند و در آخر این دل نوشته ها به صورت بنرهایی در سطح دانشگاه به نمایش گذاشته می شود.
 وی به انتشار ویژه نامه شهید گمنام در دانشگاه اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت ویژه نامه ای ویژه شهید و شهادت منتشر و در دانشگاه توزیع می شود که به بررسی و بیان فلسفه شهادت و صحبت های پیرامون شهید گمنام در دانشگاه می پردازد.
لازم به ذکر است، 12 آذر ماه سال 90 دانشگاه یاسوج میزبان یکی از فرزندان گمنام خمینی کبیر در محیط دانشگاه بود.
 
۱۳ آذر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید