خانه / نمایش جزییات خبر

قهرمان ویلچررانی ایران ازقبور شهدای هسته ای تا شهدای گمنام قم را می پیماید

قهرمان ویلچررانی ایران ازقبور شهدای هسته ای تا شهدای گمنام قم را می پیماید
قهرمان ویلچررانی ایران در آستانه روزجهانی افراد دارای معلولیت، از مزار شهدای هسته ای تهران تا مزار شهدای گمنام قم را ویلچررانی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی مفقودین و شهدای گمنام،  علی حاجی رضا در گفت وگویی با اعلام این خبر تصریح کرد: منوچهر نامجو در نظر دارد تا با همکاری شهرداری قم در جهت نشان دادن گوشه ای از توانمندی های افراد دارای معلولیت و در دفاع از ساختار فناوری صلح آمیز هسته ای ایران از مزار شهیدان هسته ای واقع در امام زاده صالح تهران تا مزار شهدای گمنام قم را با ویلچر بپیماید.
وی افزود: این فرد معلول با شعار “با هم به سوی صلح جهانی” روز سه شنبه ۱۲ آذرماه همزمان با روز افراد دارای معلولیت حرکت خود را آغاز و پس از 3 روز در روز پنج شنبه 14آذرماه با حضور در یادواره شهدای گمنام که باحضور شهردار قم در آرامستان بهشت معصومه(س) قم برگزار می شود این حرکت را به پایان می رساند.
گفتنی است؛ منوچهر نامجو، متولد ۱۵ مرداد سال ۱۳۵۷، در شهر تکاب آذربایجان غربی، دوران کودکی را برای درمان در تهران، در منطقه لویزان و شیان سپری کرد. معلولیت او به دلیل ابتلا به بیماری فلج اطفال در ۲ سالگی و انجام نشدن واکسیناسیون عمومی این بیماری باعث شده است تا نامجو عمری ویلچرنشین شود.
نامجو قهرمان ویلچر رانی ایران فعالیت‌های نمادین دیگری همچون صعود از پله‌های برج میلاد با صندلی چرخ‌دار، سفر به دور اروپا و راهپیمایی در حاشیه خلیج‌فارس را نیز در کارنامه دارد.

۱۳ آذر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید