خانه / نمایش جزییات خبر

دانشجویان طرح ضیافت اندیشه با شهدای گمنام تجدید پیمان کردند

دانشجویان طرح ضیافت اندیشه با شهدای گمنام تجدید پیمان کردند
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: دانشجویان شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه استان قم با حضور در کنار مزار شهدای گمنام در کوه خضر نبی (س) با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند.

به گزراش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا آخوندزاده در قم اظهار داشت: دانشجویان شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه، شامگاه شنبه با حضور در مزار شهدای گمنام کوه خضر نبی علیه السلام تجدید پیمانی با امام خمینی رحمه الله علیه و شهدا داشتند.
وی افزود: قرائت زیارت آل‌ یس در کنار مزار شهدا و مداحی مداحان اهل ‌بیت (س) از جمله برنامه‌های دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح بود.
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم تصریح کرد: در این طرح که با استقبال بسیار خوب دانشجویان برگزار شد، بیش از 400 نفر از شرکت‌کنندگان دختر حضور داشتند و ضیافت دانشجویان پسر نیز با همین استقبال شب جمعه گذشته برگزار شده بود.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: دانشجویان پس از مناجات و قرائت زیارت آل‌ یس روزه خود را در کنار مزار شهدا افطار کردند.
آخوندزاده با اشاره به تأثیر معنوی این برنامه در دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان پس از تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا، از آنها خواستند که آنان را در ادامه مسیر در خط امام و رهبری از هرگونه آفات و شبهات مصون دارند.
وی ادامه داد: دانشجویان شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه بعد از اقامه نماز جماعت و ضیافت افطار به زیارت مسجد مقدس جمکران رفتند.
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم اظهار داشت: این زیارت که حدود یک ساعت به طول انجامید، حال و هوای خاصی را در بین شرکت‌کنندگان پدید آورد و دانشجویان با روحیه‌ای مضاعف به خوابگاه‌ها بازگشتند.
طرح ضیافت اندیشه از سوم ماه مبارک رمضان به مدت سه هفته و با حضور 3 هزار نفر از دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه قم و به همت دانشگاه‌های استان برگزار شده است.
این برنامه‌ها در قالب 30 گروه برای خانم‌ها و 30 گروه برای آقایان برگزار شده که هر گروه شامل 50 نفر است.

۷ شهریور ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید