خانه / نمایش جزییات خبر

وصیت نامه شهید مجید ابوطالبی/شهید تازه شناسایی شده کهف الشهدا +دانلود وصیت نامه

وصیت نامه شهید مجید ابوطالبی/شهید تازه شناسایی شده کهف الشهدا +دانلود وصیت نامه
راه را آگاهانه انتخاب کرده ام و در این راه فقط هدفم پیشبرد اسلام و فرمان برداری از امر ولایت فقیه است و اگر در این راه کشته شویم و یا بکشیم پیروزیم. من بر خلاف بعضی ها که پیروزی را فقط در شهادت می دانند، ضمن این که شهادت را حدّ نهایی تکامل انسان می دانم ولی شهادت را نیز وسیله ای ....
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، شهید مجید ابوطالبی یکی از شهدای مدفون در کهف‌الشهدای ولنجک تهران پس از گذشت بیش از 31 سال از شهادتش شناسایی شد. شهید مجید ابوطالبی متولد 1334 است و در سال 1361 در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسیده است.پیکر مطهر این شهید در ایام فاطمیه سال 1386 به همراه چند شهید دیگر با هماهنگی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در خیابان ولنجک تهران مدفون شده بود.
شناسایی این شهید گمنام حکایت غریبی دارد. قریب یک ماه پیش با توجه به رؤیایی که مادر شهید می‌بیند، پس از نمونه‌گیری و آزمایش خون و مطابقت آن با نمونه DNA ذخیره شده از استخوانهای شهید، پیکر شهید مجید ابوطالبی شناسایی می‌شود. فرید ابوطالبی بردار کوچک شهید نیز در سال 1367 در تک عملیاتی دشمن در منطقه شلمچه به شهادت رسیده بود.بخشی از وصیت نامه شهید تازه شناسایی شده مجید ابوطالبی به شرح زیر است:
<فَوقَ کُلُّ ذِی بَرِ بِرُّ حَتّی یُقتَلُ فی سَبیلِ اللهِ>
بالادست هر نیکوکاری نیکوکار دیگری است تا اینکه در راه خدا شهید شود، همین که شهید شد دیگر بالادست ندارد.
با نام خدا سخن را آغاز می کنم؛ چون نام اوست که به ما حرکت و برکت می دهد، چون اوست خالق ما و چون اوست رازق ما و برماست که در همه حال به یاد او باشیم و شکر نعمت های او را به جا بیاوریم.
من این راه را آگاهانه انتخاب کرده ام و در این راه فقط هدفم پیشبرد اسلام و فرمان برداری از امر ولایت فقیه است و اگر در این راه کشته شویم و یا بکشیم پیروزیم. من بر خلاف بعضی ها که پیروزی را فقط در شهادت می دانند، ضمن این که شهادت را حدّ نهایی تکامل انسان می دانم ولی شهادت را نیز وسیله ای برای رسیدن به لقاءالله به حساب می آورم و هدفم همواره درطول زندگی این بوده که راه خدا را ادامه دهم.
اگر من شهید شدم «ببخشید من لیاقت شهادت را ندارم» مردم به راه شهیدان ادامه دهید و اگر موفّق به زیارت کربلا شدید، بدانید که در راه بازشدن کربلا ما زیاد شهید داده ایم و شهیدان را هرگز فراموش نکنید. در عراق قبر شش گوشه امام هست که هم اکنون غریب و تنها است، اگر موفق به زیارت آن ها شدید به امام حسین(علیه السلام) سلام مرا برسانید و بگوئید که ما نیز آرزوی زیارت ایشان را داشتیم و در این راه شربت شهادت نوشیدیم. برای من مراسم پرتجمل برگزار نکنید. اگر جنازه من به دست تان رسید، درصورت امکان از دم مسجد بنی هاشمی – مسجد بنی هاشمی در خیابان سرتیپ نامجو که مرکز فعالیت شهید عزیز می باشد واقع است-  یا از محل نماز جمعه تشییع کنید. اختیار با خود شماست در مراسم ختم من گریه نکنید و اگر خواستید گریه کنید برای حسین زمانِمان شهید مظلوم بهشتی و 72تن از یارانش گریه کنید. برای رجائی و باهنر گریه کنید که در آتش خشم منافقین سوختند. برای شهید مطهری،مدنی،دستغیب، صدوقی که همه به دست این منافقین ضد بشریت و ضد اسلام شهید شدند گریه کنید و به جای لعنت و نفرین بر یزید، لعنت و نفرین بر بنی صدر و رجوی بنیان گزاران این گروه و سردسته آنها آمریکا نمائید.
 
جهت دانلود وصیت نامه کامل شهید مجید ابوطالبی کلیک فرمائید.

 

۱۸ آبان ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید