خانه / نمایش جزییات خبر

اصفهان میزبان چهار شهید گمنام

اصفهان میزبان چهار شهید گمنام
مردم خداجوی و مؤمن اصفهان پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل مسجد امام(ره) تا ابتدای خیابان حافظ پیکر مطهر چهار شهید گمنام را تشییع کردند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل مسجد امام(ره) پیکر چهار شهید گمنام توسط نمازگزاران و مردم خداجوی و مؤمن اصفهان تشییع شدند.
حجت‌الاسلام میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در نماز جمعه با اشاره به تشییع این شهدا پس از نماز جمعه، تشییع این شهدا را افتخاری برای مردم اصفهان دانست و از این کار تجلیل کرد.
مردم در طی این مراسم با نواها و شعارهایی همچون «یا حسین»، «یا زهرا» و «این گل پرپر از کجا آمده، از سفر کرب و بلا آمده»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «گلی گم کرده‌ام می‌جویم او را، به هر گل می‌رسم، می‌بویم او را»، «سلم لمن سالمکم خامنه‌ای، حرب لمن حاربکم خامنه‌ای»، «دخیل یا ابوالفضل، شهید یا ابوالفضل» پیکر مطهر این شهدای گمنام را تا ابتدای خیابان حافظ همراهی کردند.
همچنین در طی این مراسم پلاکاردهایی در دست مردم حاوی شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به چشم می‌خورد که این نفر و انزجار از آمریکا با طنین‌انداز شدن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل رنگ دیگری به این مراسم بخشید.
در پایان این مراسم مردم در آستانه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی با عزاداری و نوحه‌خوانی در کنار اجساد شهدای گمنام عشق و محبت خود را به اباعبدالله‌الحسین(ع) نشان دادند و با شهدا وداع کردند
 

۱۸ آبان ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید