خانه / نمایش جزییات خبر

5 آلاله حسینی در گلستان تشییع می‎شوند/ 6 محرم مراسم وداع با شهدای گمنام

5 آلاله حسینی در گلستان تشییع می‎شوند/ 6 محرم مراسم وداع با شهدای گمنام
معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان از تشییع پنج شهید گمنام در این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، محمدتقی ملکش در گفت‎وگویی در گرگان اظهار داشت: روز جمعه همزمان با 17 آبان‎ماه مصادف با ششم محرم، گلستان میزبان پنج شهید گمنام از دوران دفاع مقدس می‎شود.
وی تصریح کرد: مراسم بدرقه و استقبال از آلاله‎های گمنام دوران دفاع مقدس بعد از فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی شهرستان گرگان انجام می‎گیرد و در دستان مردم ولایتمدار این شهرستان تا آموزشگاه جنگل انتقال داده می‎شود.
معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه مراسم شب وداع با شهدای گمنام در تپه نورالشهدا انجام خواهد گرفت، افزود: غروب شنبه 18 آبان دو شهید گمنام به شهرستان گالیکش انتقال داده می‎شوند و سه شهید دیگر نیز در مرکز گلستان تشییع خواهند شد.
ملکش ابراز داشت: از سه آلاله گمنام دو شهید در دانشگاه علوم پزشکی گلستان واقع در جاده شصت‎کلاته شهرستان گرگان و یک شهید گمنام نیز در روستای جعفرآباد تیپ 45 جوادالائمه (ع) تشییع خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم وداع و تشییع آلاله‎های حسینی یکشنبه آتی 19 آبان در گلستان با حضور مردم متدین ولایتمدار استان و خانواده‎های معظم شهدا انجام خواهد شد که این مراسم از مقابل بهداری سپاه تا چهارراه امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان صورت می‎گیرد.
۱۵ آبان ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید