خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع یک شهید با نشان و دو شهید بی‌نشان در تهران

تشییع یک شهید با نشان و دو شهید بی‌نشان در تهران
پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده «محمد منتظری، 18 ساله، محل شهادت فاو در عملیات والفجر 8» و «دو شهید گمنام 16 و 20 ساله، محل شهادت فاو، در عملیات والفجر 8» فردا در محدوده منطقه 15 تهران تشییع می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، در دومین روز از ماه محرم ‌الحرام پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده «محمد منتظری، محل شهادت فاو در عملیات والفجر 8» و «دو شهید گمنام 16 و 20 ساله، محل شهادت فاو، در عملیات والفجر 8» از ساعت 9 تا 12 در محدوده منطقه 15 تهران تشییع می‌شود.
این شهدای تازه از سفر برگشته هم سن و سال هستند، در یک محل و طی عملیات والفجر هشت به شهادت رسیدند و باهم به یک محله برای تشییع رجعت کردند.
لذا با درخواست دانشکده فنی و حرفه‌ای خواهران ولی‌عصر(عج)، موافقت خانواده شهید منتظری و برنامه‌ریزی کمیته جستجوی مفقودین، پیکر شهید منتظری پس از تشییع از مقابل مسجد امام رضا(ع) در محله خاوران به سمت کیانشهر و محل تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای ولیعصر(عج) منتقل می‌شود و به جمع مشایعت‌کنندگان شهدای گمنام می‌‌پیوندد.
در این مراسم ویژه، پدر و مادر شهید «محمد منتظری» به نیابت از والدین دو شهید گمنام، این عزیزان را به خاک می‌سپارند و تدفین شهید منتظری هم روز پنجشنبه (16 آبان ماه) در شهر رینه بخش لاریجان استان مازندران انجام می‌گیرد.
 
۱۴ آبان ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید