خانه / نمایش جزییات خبر

جلسه ستاد استقبال از شهداء گمنام شهر قدس برگزار شد

جلسه ستاد استقبال از شهداء گمنام شهر قدس برگزار شد
جلسه ستاد استقبال از شهداء گمنام شهرستان قدس به جهت تشییع دو شهید گمنام عملیات والفجر 8 در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، جلسه ستاد استقبال از شهداء گمنام 20 و24 ساله که در عملیات والفجر 8 به شهادت رسیده اند به جهت برنامه ریزی برای انجام این مراسم با شکوه در محل فرمانداری برگزار شد.
بر اساس همین گزارش این جلسه با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرماندار ، محققی مسئول بنیاد حفظ ونشر آثار دفاع مقدس غرب استان تهران و رئیس شورای مرکزی شهرستان قدس ، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان قدس و تمامی مسئولان این شهرستان به جهت برنامه ریزی های مربوطه برای کلیه امور به مراسم تشییع برگزار شد.
در این جلسه تمامی کمیته هایی که مسئولیت دارند در انجام امور مراسم تشییع تعیین و برنامه ها یی که باید انجام دهند به آنها ابلاغ تا از همین ساعت در جهت هر چه بهتر و با شکوه تر انجام شدن مراسم تشییع برنامه های محوله خود را انجام دهند.
با توجه به این مطلب که سردار باقرزاده محل دفن این دو شهید گمنام را در پارک حضرت ولیعصر (عج) تعیین کرده است برنامه های استقبال و وداع همچنین تشییع این دو شهید که در تاریخ 18 و 19 آبان ماه سال جاری که مصادف با پنجمین و ششمین روز محرم است تعیین شد .
مسیر استقبال از این دو شهید گمنام که در روز هجدهم وارد شهرستان قدس میشود از میدان قدس به طرف محل سپاه قدیم است و محل برگزاری مراسم وداع در مصلای این شهرستان که با مراسمی سنگین و با شکوه همراه است انجام می شود و مراسم تشییع نیز صبح روز نوزدهم آبان ماه ازمقابل محل سپاه قدیم این شهرستان آغاز و با عبور از خیابان طالقانی به طرف میدان مصلی و از آنجا به محل دفن که پارک حضرت ولیعصر (عج) است تشییع می شوند و در آن محل به دست پر برکت دو مادر و پدر شهید به خاک سپرده خواهند شد .
۱۳ آبان ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید