خانه / نمایش جزییات خبر

مداحی حاج‌مهدی سلحشور در یادواره شهدای گمنام گچساران

مداحی حاج‌مهدی سلحشور در یادواره شهدای گمنام گچساران
مسئول هیئت متوسلین به امام حسن مجتبی(ع) گچساران گفت: یادواره شهدای گمنام در گچساران با مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، محمد سلیمانی در گفت‌و‌گویی در گچساران اظهار کرد: یادواره شهدای گمنام با مداحی حاج مهدی سلحشور در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: این برنامه به مناسبت همزمان شدن سالگرد عملیات محرم در سال 61 و آغاز دهه محرم برگزار می‌شود.
سلیمانی یادآور شد: عملیات محرم در آبان سال 61 توسط رزمندگان اجرا شد که بعد از گذشت 30 سال، دهه محرم همزمان با آبان‌ماه و آغاز عملیات محرم شد.
مسئول هیئت متوسلین به امام حسن مجتبی(ع ) گچساران با بیان اینکه دو شهید گمنام مدفون در گچساران شهدای عملیات محرم هستند، متذکر شد: این مراسم برای گرامیداشت یادبود این شهدا در گچساران و با مداحی حاج مهدی سلحشور مداح برجسته کشوری برگزار می‌شود.
سلیمانی بیان کرد: این مراسم در محل مسجد امام خمینی(ره) واقع در کوی کارکنان دولت گچساران با شعار «سلام محرم» برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: این مراسم رأس ساعت 19 روز سه‌شنبه هفتم آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود.
گفتنی است، عملیات محرم در تاریخ دهم آبان‌ماه 61 با رمز مبارک «یا زینب(س)» در منطقه عملیاتی موسیان با اهداف آزادسازی ارتفاعات حمرین در جنوب دهلران، خارج کردن شهرهای موسیان و دهلران از زیر آتش توپخانه و تهدید و دسترسی به امکانات داخل خاک عراق آغاز شد.
۶ آبان ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید