خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم عید غدیر در کنار قبور شهدای گمنام

برگزاری مراسم عید غدیر در کنار قبور شهدای گمنام
به مناسبت دهه ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیر، مردم شمال‌شرق تهران مراسم باشکوهی را در کنار قبور شهدای گمنام برگزار می‌‌کنند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مراسم عید بزرگ غدیر به همت مردم شریف تهران در روز چهارشنبه، اول آبا‌ن‌ماه و با همکاری روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه افسری امام حسین(ع) در کنار قبور شهدای گمنام برگزار می‌شود.
این مراسم با برنامه کم‌نظیر رونمایی از کیک بزرگ غدیر همراه است که برای اولین بار در تهران انجام می‌شود. این کیک بزرگ پس از پرده‌برداری بین مردم توزیع می‌شود.
این کیک 1424 کیلوگرمی به مناسبت سال گرامی‌داشت غدیر و با عرض 7 متر و ارتفاع 5 متر و 12 طبقه به نیت 12 امام(ع) در پنچ ردیف به نیت پنج تن آل‌عبا و یک عدد کیک مستطیلی شکل با ذکر یا علی(ع) ساخته شده است.
این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء با تلاوت قاریان بین‌المللی و مدیحه‌سرایی آغاز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای برای حضور به دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، دانشگاه افسری امام حسین(ع) در اتوبان صدر، اتوبان شهید بابایی به سمت شرق، بعد از پل لشگرک، خروجی حکیمیه و بعد از زیرگذر، پل مقبرةالشهدا مجتمع ولایت دانشگاه افسری قرار دارد.
۱ آبان ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید