خانه / نمایش جزییات خبر

اختصاص250میلیون تومان اعتبار برای یادمان شهدای گمنام کوه خضر قم

اختصاص250میلیون تومان اعتبار برای یادمان شهدای گمنام کوه خضر قم
معاون عمرانی استاندار قم از اختصاص 250 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای گمنام استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هوشنگ غلامزاده گفت: پس از بازدید به عمل به آمده گزارش به استاندار ارائه شد که حجت‌الاسلام موسی‌پور دستور بررسی سریع و رفع مشکل از این منطقه را داد.
معاون عمرانی استاندار قم بیان داشت: پس از دستورات استاندار جلسات مختلفی با حضور نهادها و ادارت مرتبط در این معاونت تشکیل شد که بر رفع مشکلات این کوه تاکید دارد.
غلام‌زاده اظهار داشت: برای اجرای طرح ساماندهی کوه شهدای گمنام اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده که امید است این اعتبار جذب شود.
وی خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار به اطلاع استاندار نیز رسید که دستور تامین اعتبار تا پایان سال جاری از سوی وی صادر شد.
معاون عمرانی استاندار قم با اشاره به طرح مورد نظر بیان داشت: برای این طرح کارهای کارشناسی انجام شده و به صورت المان است که این المان به صورت بسیار جالب توجه در محوطه قبور شهدا قرار می‌گیرد.
وی افزود: کوه شهدای گمنام قم می‌تواند به عنوان جایگاهی برای ترویج مسائل معنوی باشد که این امر مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب است.
معاون عمرانی استاندار قم از اجرای طرح فضای سبز کوه شهدا خبر داد و اظهارداشت: این طرح نیز توسط شهرداری صورت می‌گیرد و طی چند مرحله اجرایی می‌شود.
غلامزاده تاکید کرد: ایجاد فضای سبز در محوطه می‌تواند مشکلات بسیاری را رفع کرده و در مناسب‌سازی کوه شرایط مطلوب را فراهم آورد. 


 

۲۵ اَمرداد ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اَمرداد ۱۳۸۹
گمنام
۱۳۸۹/۰۵/۲۷ Iran
5
0
0

من یکی از بسیجیان پایگاه 10 هستم که نه ساله برای شهدای گمنام یادواره میگیریم . تا قبل از اینکه خبر 250 میلیون تومن مطرح بشه هیچ کس متولی بالا نبود به هر سازمان و نهادی میگفتیم که بابا زشته مسافر از راه دور و نزدیک میاد نباید اینجا اینجوری باشه و تازه از نظر امکانات نیز صفر بود اوقاف میگفت اینجا به ما ربطی نداره تازه منت میذاشت که همینم که هست ما کاراشو میکنیم آخه شده یه صندوق صدقات که چهار نفر توش پول میریزن. اگه خواستید یک گزارش دقیق و جامع از تاریخچه کوه خضر بهتون بدم ایمیل بزنید


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید